معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر بعد ظهر جمعه از سمتش کناره گیری کرد.

بر اساس این گزارش  ، محمد حسین پرآور در روزهای پایانی مهرماه سال 91 با حکم حسنوند استاندار اسبق بوشهر به این سمت منصوب شده بود.



به گزارش خبرنگار آینه جم:کاهش رتبه امنیتی استان از 26 به 4 کشوری با ارتقاء کلیه شاخص های امنیتی سبب شد که استان بوشهر از دید کارشناسان حوزه سیاسی وزارت کشور به عنوان استانی امن شناخته شود

هر چند مقصد بعدی پرآور رسانه ای نشده است اما شنیده شده که با توجه به این که وی از نیروهای سازمانی وزارت کشور است به دلیل ارتقاء جایگاه امنیتی سیاسی استان بوشهر در ظرف دو سال گذشته در سطح کشور تعدادی از استان بدنبال بکارگیری وی می باشند.


به هر ترتیب مهر ماه سال91 و زماني كه حسنوند استاندار اسبق بوشهر، محمدحسن پرآور را بعنوان معاون سياسي و امنيتي استانداري بوشهر منصوب کرد كمتر كسي در استان از وي شناخت داشت و تصور خيلي ها بر اين بود كه صرفاً حضور وي در استان بدليل خوزستاني بودن و هم استانی بودن با حسنوند است ؛ مردي كه سوابق درخشاني چون فرمانداري شهرستان هاي آبادان، بهبهان، شوش، شهرداري دزفول، معاونت سياسي امنيتي استانداري هرمزگان و سرپرست استانداري هرمزگان را در كارنامه خود داشت ليكن براي ما بوشهري ها ناشناخته بود.
در دوره فعالیت پرآور در استان بوشهر ، شاهد یک انسجام خوبی در بخش های سیاسی امنیتی استان بودیم که بارزترین نشانه آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با کمترین تنش ممکن و بیشترین شمار شرکت کنندگان در سال گذشته بوده است.

در پی این استعفا، استاندار بوشهر در حکمی سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر سیاسی استانداری را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی منصوب کرد.


موسوی که اصالتا دشتستانی است، بخشداری دیلم در دولت خاتمی، معاونت دفتر سیاسی استانداری در دولت احمدی نژاد و ریاست دفتر استاندار پس از انتصاب سالاری را در سوابق خود دارد و در پی انتقال غلامرضا مهرجو به فرمانداری دشتی، عهده دار مدیرکلی دفتر سیاسی و انتخابات استانداری شد.


علاوه بر وی، دو تن از فرمانداران نیز گزینه معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر هستند.


گفته می شود حسن ابراهیمی فرماندار کنونی بوشهر و ارسلان زارع فرماندار دشتستان گزینه های دیگر سالاری برای جانشینی پرآور می باشند.

 


سالاری از زمان آغاز بکارش در استانداری از زمستان 92 ، تنها معاون توسعه منابع انسانی خود را تغییر داده و اینک با استعفای معاون سیاسی امنیتی اش مواجه شده است.

 

 

[کد خبر:AJ2530]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب