به گزارش خبرنگار آینه جم:عبدالله نادری فرماندار جم در جشن قبولی  دانش آموزان هنرستان کار آفرین جم که با حضور اولیاء دانش آموزان،فرهنگیان  و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جم برگزار شد با  تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم گفت تلاش و پشتکار دانش آموزان این هنرستان باعث شده است این هنرستان در قبولی دانشگاه ها و دانشکده های  دولتی موفق باشد.
وی افزود این هنرستان سابقه زیادی ندارد با همت دانش آموزان ،فرهنگیان و خانواده ها توانسته است سال به سال افزایش چشمگیری در قبولی ها  داشته باشد.
رئیس شواری آموزش و پرورش شهرستان جم از افزایش  اعتبارات آموزش و  پرورش در سال جاری خبر داد و گفت اولویت با تکیمل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش است.
عبدالله نادری با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش اهتمام جدی به حمایت از افراد با استعداد دارد گفت کلاس های کنکور می تواند در افزایش قبولی ها در دانشگاه ها دولتی موثر باشدو شورای آموزش وپرورش از این کلاس ها حمایت می کند.
وی  به مشکل اشتغال و بیکاری در جامعه اشاره کرد و گفت ظرفیت  ادارات دولتی برای استخدام محدود است  و افزود برای اشتغال زایی بخش  خصوصی می تواند نقش بسزایی ایفا می کند دولت هم از بخش های خصوصی واشتغالزا حمایت می کند.
فرماندار جم در پایان  با تبریک قبولی هنرجویان  این هنرستنان در دانشگاه های دولتی گفت باید در جامعه فرهنگ کار آفرینی نهادینه شود
احمدی زایری مدیر هنرستان کارآفرین جم در ابتدای این جشن  گفت: قبولی 95% هنرجویان رشته صنایع شیمیایی در کنکور فنی و حرفه ای و راهیابی به دانشکده های دولتی کشور ،پذیرفته شدن 19 نفر از 20 نفر پایه سوم رشته صنایع شیمیایی افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگیان شهرستان می باشد.
وی افزود: در طرفی دیگر در رشته الکترونیک نیزآمار قبولی در دانشگاه های فنی دولتی  خوب بوده است و  نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیر داشته است.
مدیر هنرستان کارآفرین با بیان اینکه تربیت نیروهای انسانی ماهر وتکنسین و در تراز نظام اسلامی از اهداف این هنرستان است  ابراز امیدوراری کرد با وجود استعداد های درخشان و هنر آموزان توانمند و مجرب در سال تحصیلی پیش رو نیز شاهد پیشرفت های خوبی خواهیم بود.
لازم به ذکراست دانش اموزان هنرستان کارآفرین جم در رشته های صنایع شیمیایی و رشته الکترونیک قبولی 95 درصد در دانشگاه ها و دانشکده های دولتی داشته اند در قبولی رشته های روزانه در استان جزء مدارس برتر است . در جشن چهارمین سال پیاپی قبولی دانش اموزان ، با حضور خانواده ها  ، فرهنگیان ومسئولان شهرستان  از هنرجویان این هنرستان تقدیر شد.

[کد خبر:AJ2535]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب