به گزارش خبرنگار آینه جم:عبدالله نادری فرماندار جم در گفتگو با خبرنگار آینه جم  بیان داشت: انتخابات در کمال آرامش  و با وحدت ، همدلی و درک متقابل اعضای شورای اسلامی برگزار شد و هریک از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم با رای قاطع انتخاب شدند.


وی شوراها را نماد مرد سالاری دینی دانست و گفت: شورا ها اسلامی شهر و روستا برای رشد ، توسعه و اعتلای شهرستان تمام تلاش خود کردند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان جم خاطرنشان کرد: علی(افشین) پریشان با 5 رای به عنوان رئیس ،حسین محدثی با 5 رای به عنوان نایب رئیس ، محمد باقر رفیعی پور با 5 رای به عنوان سخنگو و غلامرضا یمینی و یدالله امینی نیز با 5 رای به عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان جم مشخص شدند.

وی ضمن توصیه به اعضای شورا گفت: اکنون انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم تمام شد و زمان آن رسیده که برای کارهای اصلی ، اساسی و رفع نیازمندی های مردم شهرستان جم گام برداشته شود.

فرماندار شهرستان جم ابراز امیداواری کرد: اعضای شورای اسلامی شهرستان جم با وحدت ، همدلی  و کار جمعی فصل جدیدی در شروع خدمت گزاری درشهرستان داشته باشند.

نادری در پایان تاکید کرد: همه با هم و هم گام با هم بتوانیم با کار و تلاش جهادی به این قطاردر حال حرکت شهرستان شتاب دهیم و برای تعالی و پیشرفت شهرستان جم تمام توان خود را به کار گیریم.

پریشان رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان  و نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم در گفتگو با خبرنگار آینه جم بیان داشت: خدمت به مردم توفیق الهی دانست و گفت خدا را شاکرم که این توفیق به من حقیر رسید که در کسوت رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در خدمت مردم جم باشم.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای ارتقای شهرستان به کار خواهم گرفت که در پایان هم در پیشگاه خداوند و هم نزد مردم شرمسار نباشم.

پریشان همدلی و وحدت را رمز موفقیت شورای اسلامی شهرستان جم دانست و گفت: در زمان انتخاب هیئت رئیسه به وضوح قابل مشاهده بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم مهمترین اولویت کاری خود را تقسیم عادلانه عوارض آلایندگی در سطح شهرستان جم عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای رفع تنش ها و سوء تفاهم ها انجام خوام داد.

وی تاکید کرد:باید دیدگاه ها را عوض کنیم و نباید محله ای فکر کنیم و برای سربلندی جم تلاش کنیم و جم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

پریشان در پایان از زحمات و تلاش های وافر حسین محدثی رئیس سابق شورای اسلامی شهرستان جم تقدیر و تشکر کرد و گفت: در زمان تصدی محدثی منشا خدمات ارزشمند و ارزنده ای بودیم.

حسین محدثی رئیس سابق شورای اسلامی شهرستان و نایب رئیس فعلی شورای اسلامی شهرستان جم گفتگو با خبرنگار آینه جم بیان داشت: از تعامل وهمکاری های شوراهای اسلامی روستا ، شهر و شهرستان جم و مسئولین استانی وشهرستانی به خصوص فرماندار جم در زمان تصدی خود به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان جم تشکر کرد .


نایب رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در زمان تصدی؛ برای ارتقای شهرستان جم انجام دادم وقطعا نواقصات و مشکلاتی هم وجود داشت که از همه دوستان طلب بخشش می کنم.

محدثی تقسیم عادلانه عوارض آلایندگی در سطح شهرستان را از برنامه های پیشروی شورای اسلامی شهرستان جم عنوان کرد و گفت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: حس تعامل ، همکاری و یکرنگی در سطح شهرستان باید نهادینه و نگاه ها در سطح شهرستان باید فرا منطقه ای و فرا بخشی شود.

رئیس سابق شورای اسلامی شهرستان جم تصریح کرد: مدت انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان جم یک ساله می باشد و مردم عملکرد این شورا را بیشتر زیر ذره بین دارند و امیدواریم که بتوانیم در یک سال آینده با تعامل و همکاری بهتر برای ارتقای شهرستان جم گام برداریم.

محدثی خاطرنشان کرد:نبود مکان مشخص برای شورای اسلامی شهرستان جم از مهمترین مشکلات و دغدغه های پیشروی شورای سابق بود و بعد مسافت طولانی ریز به جم و مشغله کاری فراوانی که داشتم  و با وجود اصرار دیگر اعضای  شورا برای کاندیدای دوباره؛ نامزد ریاست شورای اسلامی شهرستان جم نشدم.

محمد باقر رفیعی پور سخنگوی شورای اسلامی شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: با توجه به اینکه قبلا هم به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان جم بودم؛ تمام تلاش خود را خواهم کرد که ندای مردم جم باشم.

رفیعی پوردر ادامه  پیگری مشکلات مردم از دغدغه اصلی شوراها برشمرد و گفت: در این زمینه باید با برگزاری جلسات مکرر با مردم در جهت رفع این مشکلات حرکت کنیم.

عضو شورای اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: باید نگاه ویژه در جهت توسعه و رفع محرومیت روستاهای شهرستان جم شود.

وی گفت: شهرستان جم دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه های مختلف می باشد و باید از این ظرفیت ها حداکثر استفاده شود.

رفیعی پور در پایان خاطرنشان کرد: این اطمینان به مردم شهرستان جم می دهم که همه اعضای شورای اسلامی شهرستان جم تمام تلاش خود را در جهت گرفتن حق مردم شهرستان انجام خواهند داد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

 عکاس:مصطفی ارجمند

[کد خبر:AJ2536]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب