حجت الاسلام موسی احمدی ، دستور ادامه ساخت روند بیمارستان دیر از سوی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا خبرداد.

به گزارش آینه جم ، نماینده مردم شهرستان های کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع دستور ادامه ساخت پروژه بیمارستان دیر از سوی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا صادر شد.

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت وگوبا سلام دیر افزود: نشست فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، نماینده حوزه انتخابیه جنوبی استان ، فرمانداران شهرستان های دیر،جم و روسای شورای اسلامی کنگان و جم به اتفاق پیمانکاران پروژه های جنوب استان در تهران برگزارشد.

وی اظهارداشت: این نشست که به دعوت نماینده حوزه انتخابیه جنوبی استان بود، موضوع پروژه های جاده دیر به بوشهر،بیمارستان دیر،کمربندی کنگان به دوراهک،آب سیراف به جم مورد بررسی قرارگرفت و پیمانکاران این پروژه ها مشکلات پیش روی کاراجرایی خود در میان گذاشتند.

نماینده مردم شهرستان های کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با توقف بک ماه بیمارستان دیر گفت: یکی از اولویت های اصلی توجه به بیمارستان و بهداشت و درمان در جنوب استان بوشهر است که برای فعال شدن پروژه بیمارستان شهرستان دیرجلسات وپیگیری های زیادی صورت گرفت تا توانستیم از تعطیلی آن جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: دراین جلسه نیاز شدید مردم به این بیمارستان مورد تاکید قراردادیم و خواستار پیگیری و تکمیل آن شدیم که فرماندهی قرارگاه فارغ از بحث مطالبات و تعدیل مجددا دستور اجرایی و تکمیل و تحویل این پروژه صادر کرد.

احمدی در رابطه با پروژه های راه شهرستان های جنوبی استان افزود: با حضور وزیر راه و شهرسازی راه های دیر به سمت بوشهر، کمربندی کنگان، ریز به دوراهک،ریز به دژگاه،راه عسلویه از چاه مبارک به بندو،راه میانی روستاهای دیر به آبدان،جاده جم به ریز و ریز به باغان مورد بررسی قرارگرفت.

وی اضافه کرد: در این نشست وزیرراه وشهرسازی با تماس تلفنی که انجام داد،مقررشد جلسه مشترک وزارت نفت و راه وشهرسازی تشکیل شود و نسبت به تعیین تکلیف جاده ها ی مذکور اقدام شود.

احمدی گفت: همچنین در این جلسه نسبت به روکش جاده های میان شهری و روستایی و امکانات و تجهیزات راه وشهرسازی دستورات لازم صادر که ان شا الله در آینده نزدیک نتیجه بخش خواهدبود./سلام دیر

[کد خبر:AJ2542]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب