نماینده شهرستان های دیر ،کنگان ،جم وعسلویه از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کرد

 به گزارش آینه جم ، حجت الاسلام موسی احمدی ظهر پنجشنبه از بیمارستان امام خمینی( ره) کنگان بازدید کرد و در جریان مداوای بیماران ، تجهیزات وکادر بیمارستان قرار گرفت.

راستگو رئیس بیمارستان نیز گزارشی از بیمارستان ارائه داد.

بازدید از بخش های گوناگون بیمارستان و همچنین روند توسعه این بیمارستان از دیگر برنامه های این نماینده مجلس بود.

در حاشیه بازدید از بیمارستان حجت الاسلام موسی احمدی از پدر شهید عبدالله صفا در بخشicu  بیمارستان امام خمینی ( ره ) کنگان عیادت نمود.

بیمارستان دیر تکمیل می شود

احمدی بعد از بازدید بیمارستان کنگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : توسعه بهداشت ودرمان جنوب استان از اولویت های پیگیری هایم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: افتتاح بیمارستان عسلویه دستاورد بزرگی برای منطقه بود که برای این امر مهم خیلی تلاش ها انجام شد وادامه داد بحمدالله با پیگیری ها، تکمیل بیمارستان دیر نیز در دستور کار قرار گرفت و در جلسه اخیر که فرماندار دیر نیز حضور داشت  قرارگاه خاتم الانبیا قول تکمیل بیمارستان داد و دستور تکمیل صادر کرد.

وی از پیگیری ها برای تجهیز و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی وخانه های بهداشت روستایی شهرستان های حوزه انتخابیه خبر داد وگفت خدا را شکر در این حوزه نتایج خوبی نیز  از تلاش ها حاصل شده است.

این نماینده مجلس  با بیان اینکه انقلابی در حوزه بهداشت ودرمان منطقه جنوب استان  در حال رخ دادن است تصریح کرد توسعه بیمارستان کنگان و تجهیز آن به ICU و MRI واورژانس در برنامه پیگیری ها بوده است بحمدالله تجهیز این موارد از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته است . بازسازی ساختمان قدیم بیمارستان وتوسعه بیمارستان نیز در حال انجام است .

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه 20 پزشک متخصص در حال خدمت رسانی در این بیمارستان هستند افزود: طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان با موفقیت اجرا شد.
عیادت نماینده از پدر شهید عبدالله صفا

 بازدید از بیمارستان کنگان و طرح توسعه آن

 

 

[کد خبر:AJ2543]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب