آینه جم،فرماندار جم گفت:برگزاری چنبن جشنواره هایی زمینه رشد وشکوفایی وخلاقیت دانش آموزان را فراهم می آورد

 
به گزارش آینه جم،در آیینی وبا حضور زارع فرماندار شهرستان وتنی چند از مدیران اجرایی شهرستان جم نمایشگاه جابرین حیان در مدرسه دخترانه خدیجه کبری افتتاح گردید.
نماینده عالی دولت در شهرستان جم در مراسم افتتاح دومین جشنواره دانش آموزی "جابربن حیان" شهرستان جم که در محل مدرسه خدیجه کبری این شهرستان برگزار شد گفت: باید سعی کنیم ارتباط بین خلاقیت ها و ایده پردازی ها را با روش تدریس معلم برابر کنیم.
فرماندار جم گفت: بهارآموزش وعلم، مقطع ابتدایی و سنین کم دانش آموزان است.زارع با بیان اینکه مقطع ابتدایی مهمترین مرحله و دوره آموزشی نسل آینده است، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری خوب ما در جشنواره جابر بن حیان محصولاتی همچون حضور نخبگان در جشنواره خوارزمی را در آینده به همراه خواهد داشت.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان جم نیز در در حاشیه این مراسم به گفت: این جشنواره دو سال است که در مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار می شود.
حسین اسکندری ضمن تاکید بر اینکه این طرح ها نسبت به سال گذشته از کیفیت خوبی برخوردار است، افزود: در سال اول کاستی های بسیاری در این نمایشگاه ها دیده می شد ولی امسال دانش آموزان کارها را در سطح بالاتری ارائه داده اند.
وی اظهار داشت: همکاری و همگام بودن اولیاء دانش آموزان مشوق خوبی برای ما را در برگزاری این نمایشگاه بوداست.
رئیس جشنواره جابربن حیان شهرستان جم با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی طرح به این جشنواره ارائه شده که نشان از ذوق و استقبال خوب دانش آموزان و والدین آنها است، اظهار داشت: این طرح ها به دو صورت گروهی و انفرادی در این نمایشگاه ارائه شده است.
لازم به ذکر است نمایشگاه جابرن حیان با مشارکت 20درصد از کل مدارس ابتدایی شهرستان جم در سالنی به مساحت 180مترمربه ودر 30غرفه به مدت یک هفته در طرح ها وبخش های مختلف شامل جمع آوری ،تحقیق ،نمایش ، مدل ، آزمایش وطراحی ساخت با حضور فرماندار شهرستان ،بخشدار مرکزی ، رئیس شورای شهر وفرهنگیان واولیای دانش آمزان افتتاح گردید.

1391/12/9 12:37
[کد خبر:AJ3111]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب