مدیریت و هیئت تحریریه به همراه خبرنگاران وعکاسان این سایت خبری براین باور هستند که زمانی می توانند به رسالت خطیر خود که همانا جلب اعتماد عمومی است دسترسی پیدا کنند که حضور مردم دراین سایت چشمگیر و بارز باشد .

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه جم ، بدلیل ایجاد نقص فنی در سامانه پشتیبان این وبگاه خبری متاسفانه قادربه درج کامل نظرات کاربران محترم درقریب به دو ماهه گذشته نبودیم که این شرایط سبب شد بخشی ازکاربران گرامی از مجموعه این سایت ناراضی باشند .

مدیریت و هیئت تحریریه به همراه خبرنگاران وعکاسان این سایت خبری که اندک جایگاه خود در عرصه اطلاع رسانی را مدیون حضور، تشویق و انتقادهای سازنده مردم شریف شهرستان جم ودیگرنقاط کشور می دانند براین باور هستند که زمانی می توانند به رسالت خطیر خود که همانا جلب اعتماد عمومی است دسترسی پیدا کنند که حضور مردم دراین سایت چشمگیر و بارز باشد .

یکی از مهترین شاخص های این حضور دریافت پیام های مردم و درج آن در سایت در ذیل اخبارها،تحلیل ها و گزارشات خبری است که بدنبال یک سری مشکلات فنی سایت ، متاسفانه حضورافکار و آراء مردم به شکل انتقال و درج پیام درسایت آینه جم کم رنگ شده بود.

بر این اساس مدیریت وتمامی دست اندرکان مسئول در این سایت خبری بر خود لازم می دانند ضمن اعلام خبر نویدبخش رفع مشکلات فنی موجود و امکان درج تمامی آرایی که خارج ازضوابط رسمی ، عرفی و شرعی نمی باشند از تمامی کاربران وهمراهان عزیز وگرامی که با سعه صدر مشکلات فنی سایت را تحمل کرده و بردباری به خرج داده اند عذرخواهی می کند .

انشالله که درپرتو عنایات حق و انتقادات سازنده شما کاربران عزیز شاهد تولید اخبار ، گزارشات خبری و تحلیل های جامع با نگاه به اعتلای نظام ، توجه به منویات رهبری ،پاسداشت حریم ارزش های ناب انقلاب و نظام و توسعه روزافزون شهرستان جم و کشور باشیم وبتوانیم بر اعتمادی که براین سایت خبری روا داشته اید با دیده منت قدرشناس آن باشیم .

[کد خبر:AJ3130]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب