مصاحبه اختصاصی آینه جم با رئیس جدید شورای شهر جم

 

به نام خدا

1-باعرض تبریک به عنوان ریاست جدید شورای شهر جم ، لطفا به طور کامل خودتان را معرفی بفرمائید.

از لطف و عنایت شما سپاسگزاری می کنم. با استعانت از ایزد متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج) اینجانب علی (افشین)پریشان در سال 1352 درمحله ولایت دیده به جهان گشودم ،تقدیر چنین رقم خورد که منزل پدری اینجانب در همجواری حسینیه باکرامت شاه نشین باشد که این امر سبب شد تابنده از کودکی انس و الفتی خاص و ویژه با اهل بیت(ع) پیداکنم و شخصیت حقیر به تأسی از خانواده تحت تأثیر عقاید مذهبی و دینی شکل پذیرد. پس از اتمام تحصیلات ابتدائی، راهنمایی و متوسطه در سال 1371 در رشته روابط بین الملل به دانشگاه راه یافتم ودر مقطع کارشناسی بعنوان اولین دانشجوی دانشگاه آزاد در این رشته ار شهرستان جم درسال 1375 فارغ التحصیل شدم. بنا به مشغله کاری و امورات شخصی و خانوادگی توفیق خدمت به مردم شریف در اداره یا نهاد دولتی نداشتم ولی همواره در مراسمات مذهبی و هیئت های مذهبی حضور داشته و در برگزاری مراسم تعزیه خوانی، روضه خوانی درماههای محرم و صفر و مناسبت های دیگر مذهبی در حسینیه مذکور از هیچ کوششی دریغ نکرده ام و از خداوند متعال خواستارم که این توفیق را از حقیر نگیرد.

 

2- تعداد آراء شما در انتخابات اخیر چقدر بود؟

بیشترین آراء طی سه دوره گذشته تاکنون در انتخابات اخیر شکل گرفت که بنده با کسب 3205 رأی به عنوان نفر اول و این درحالی بود که اختلاف رأی اینجانب با نفر دوم 456  رأی بوده است.

3- چه عواملی باعث شد به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهرجم وارد شوید؟

بنا به پیشنهاد و اصرار شماری از دوستان واهالی بود که در ابتدا نپذیرفتم وقتی متوجه اقبال عمومی و تشویق دوستان شدم درنهایت اقدام به ثبت نام و شرکت در انتخابات شدم.

4- موفقیت در کسب آراء مردم شهر جم و آراء اعضای شورای شهرجم بعنوان رئیس مدیون چه عواملی هستید؟

موفقیت در کسب آراء و ورود به شورا در وحله اول خواست خداوند، عنایت آقا اباعبداله و علمدار کربلا می دانم که هرچه در زندگی دارم از وجود سراسر خیر و برکت محمد و آل دارم و خود را مدیون تلاش دوستان، دانشجویان، مردم شریف و فهیم شهر ، فامیل و منسوبین می دانم و از حسن اعتماد ساکنین غیربومی شهرکهای ساکن شهرستان سپاسگزار و قدردانم ، اما در خصوص انتخاب بنده بعنوان ریاست شورا خود را مدیون مردم می دانم و از همه اعضای شورای شهر چه موافق و چه مخالف با ریاست بنده تشکر می کنم ، چرا که گاهی شرایط و منفعت شهر و مردم ایجاب می کند که نزدیکترین دوستان و همراهان موضعی مخالف آنچه توقع داشته اند  شکل بگیرد و جایی برای گله گذاری نیست.

5-مهمترین برنامه های پیش روی شما در شورای شهر جم چیست؟

ابتدای امر باید یک همدلی و تعاملی دربین اعضا شکل پذیرد تا درسایه این همفکری امورات شهر و شهروندان به نحو احسن انجام شود و در هرمرحله از تصمیم گیری می بایست گام اول درست و منطقی برداشت چرا که اگر نگاه و نگرش اولیه در راستای منافع شهر و شهروندان و رضایت خالق و مخلوق باشد در آینده موجبات توفیق خواهد شد

6-دیدگاه شما درباره تعاملات و همکاری با دیگر شوراهای روستایی و بخش مرکزی جم چیست؟

قطعا شوراهای روستایی وبخش مرکزی همچون شورای شهر هدفی جزخدمت به مردم نخواهند داشت وبدین سبب تعامل با این عزیزان موجبات کمک بیشتر به مردم ورضایت خداوند و بندگان در پی خواهد داشت. هرچند مردمان حوزه بخش مرکزی از همشهریان و شاید بستگان ما در شورای اسلامی شهر باشند ولی موارد و موانع قانونی را نباید فراموش کرد که در برخی از موارد نمی توان رضایتمندی این عزیران را بطور کامل برآورده کرد ، لذا توقع است که دوستان همکار در روستا و بخش مرکزی این امر را مورد توجه داشته باشند ولی در چارچوب قانون در تعاملی کامل با عزیزان خواهم بود.

7-به مردم شهرجم ، مسئولین ادارات، اعضای شورای شهر و نخبگان شهرستان چه توصیه ای دارید؟

بنده خود را مدیون الطاف بزرگوارانه مردم فهیم شهرجم می دانم . ازاینکه فرزند کوچک خود را مورد لطف قراردادند و به حقیر اعتماد نمودند کمال تشکر دارم. توقع بنده و دیگر همکاران در شورای شهر از مردم بزرگوار این است که مردم شریف در راستای قانون از شهرداری و شورای شهر مطالبه حق و حقوق خود نمایند و در انجام پروژه های عمرانی شهر گاهی لازم به گذشت حداقلی شهروندان می باشد که انشاءاله در تعامل با شهرداری و شورای شهر باشند. برای پیشرفت امورات شهر و شهروندان شورای شهر تنها و بدون همکاری مسئولین محترم شهرستان امکان پذیر نخواهد بود و قطعا مسئولین محترم به این امر واقفند و نیازی به توصیه حقیر ندارند و انتظار می رود این همکاری بیش از پیش باشد. اعضای شورای شهر متشکل از افراد باتجربه است که ما جوانان درکنار تجربه ها و استفاده از نظریات اعضای محترم دوره های قبلی شورا در تعامل با همدیگر در پیشبرد مصالح و منافع شهر و شهروندان گام خواهیم برداشت. یکی از شعارهای انتخاباتی بنده استفاده از نخبگان ، دانشگاهیان و نیروهای فنی و تحصیل کرده در اجرای پروژه ها وتصمیمات مد نظر بوده و درعمل نیز چنین خواهد بود و این ارتباط قطعا تا پایان مسئولیت حقیر ادامه خواهد بود.

8-نظر شما درباره شهرداری جم و شهردار جم چیست؟

شهرداری دارای مشکلاتی هست که باید با همفکری دیگر اعضا حل و فصل گردد و نیاز به تحقیق و راه کار مناسب دارد. فعلا صلاح نیست بیان شود- نظر شخصی بنده این است آقای علمداری از طبقه سادات با کرامت شهرستان از خانواده شاهد و نیروی بومی است و مهم تر این که  اولین شهردار بومی است و نیاز به حمایت شما مردم و مسئولین دارد. قطعا ضعفها و نواقصاتی در کارشان همچون انسانهای دیگر وجود دارد و خود وی نیز بدین امر اذعان دارد ، شما نیز در آینده قطعا شهرداری با روحیه و حسن خلق بیش از پیش و پرتلاش خواهید دید.

9-سخن پایانی شما:

بنده از جناب آقای قیصری مدیرمحترم سایت آینه جم و همکارانشان کمال تشکر دارم و امید است دراطلاع رسانی به مردم موفق و پیروز باشند و این سایت یکی از سایت های به روز و پرتوان در عرصه خبری است.

مصاحبه کننده:موسی قیصری

[کد خبر:AJ3144]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب