به گزارش آينه جم، مهندس مهدي يوسفي كه اين روزها، را به عنوان روزهاي پركار و مشغله در منطقه ويژه پارس سپري مي كند همزمان با برگزاري اجلاس سران كشورهاي صادركننده گاز در پايتخت انرژي كشور ميزبان قريب به بيست سفير از كشورهاي مهم جهان بود.سفري كه به گفته ي كارشناسان امر در راستاي دپيلماسي نفتي و گازي دولت صورت گرفته و با استقبال خوب منطقه ويژه پارس و صنعت نفت در استان بوشهر همراه بوده است .
در اين بازديد كه يكي از بازديدهاي مهم اين روزها در جنوب كشور قلمداد مي شود سفيران در بدو ورود به پاي سخنان مهندس يوسفي نشستند ، يوسفي كه در اين نشست به زبان انگليسي سخن مي گفت از انگيزه ها و پتانسيل هاي منطقه جهت حضور سرمايه گذاران سخن گفت.

1 8


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تشريح زيرساخت هاي موجود به برخي از مولفه هاي مثبت پيش روي صنعت نفت در پايتخت انرژي كشور گفته بود: با توجه به برنامه هاي دولت و وزارت نفت، اين منطقه در آينده اي نزديك مملو از حضور صنايعي مي شود كه مي تواند در رشد اقتصادي كشور بيش از پيش اثر گذار باشد هر چند هم اكنون نيز اين منطقه با داشتن بيش از 8 درصد ذخاير گاز جهان يكي از مهمترين مناطق گازي كشور قلمداد مي گردد كه توجه كارشناسان و سرمايه گذاران را همواره به خود جلب كرده است.

1 4


از ديگر نكاتي كه اين روزها در منطقه ويژه پارس رخ داده است يادداشت نويسي هاي مديرعامل منطقه ويژه پارس در روزنامه هاي داخلي و بين المللي به زبان انگليسي با هدف دعوت از سرمايه گذاران برای سرمايه گذاري در پايتخت انرژي كشور است.

در عصر كنون تسلط به زبان انگليسي و قدرت بيان در مجامع عمومي به عنوان يكي از مهمترين نكات مديريتي محسوب مي شود كه با توجه به سابقه ي تحصيل مهندس يوسفي در دانشگاه كالگري كانادا اين مولفه به عنوان يكي از مهمترين برجستگي هاي اين مدير توانمند صنعت نفت محسوب مي شود.

1 7



1 1

 

 

1 3



1 11

 

 
 
سوك 
[کد خبر:AJ10319]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب