آینه جم؛ فرماندار جم گفت: 49 شعبه اخذ رای برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه جاری در نظر گرفته شده است .
به گزارش آینه جم؛ فتح اله نوروزی با اعلام این خبر گفت: در نشستی با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان، تعداد 49 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات 7 اسفندماه در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: این تعداد شعب اخذ رای به صورت ثابت و سیار در بخش های مرکزی و ریز و سه شهر جم، ریز و انارستان مستقر می شود.
نوروزی  با تاکید بر اینکه حضور حداکثری و مشارکت عمومی مردم در انتخابات، سیاست و راهبرد مهم جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد : بی تردید مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب آگاهانه و برآمده از خرد و بینش عمیق سیاسی اجتماعی، نقشی مهم را در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ایفا می کنند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان جم با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر وامید، برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و مبتنی بر قانون است، تصریح کرد : بی طرفی، امانتداری و اجرای قانون از مهمترین مولفه های اجرای فرآیند انتخابات  7 اسفندماه محسوب می شود.
گفتنی است شهرستان جم به همراه شهرستان های دیر، کنگان و عسلویه یک نماینده مجلس در انتخابات مجلس شورای اسلامی و استان بوشهر نیز یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

[کد خبر:AJ11352]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب