آینه جم: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سه روز گذشته دو باند سرقت در شهرستان بوشهر متلاشی و شش نفر سارق دستگیر شدند. به گزارش آینه جم؛ سرهنگ ابراهیم عرب زاده با تشریح نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس شهرستان بوشهر اظهار داشت: در طی سه روز گذشته ماموران کلانتری 11شهر بوشهر یک باند سه نفره سارقین منزل را در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: این سارقین غیر بومی هنگامی که در محاصره پلیس قرار گفتند با مقاومت خود قصد فرار داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل نیروهای پلیس دستگیر شدند.

عرب زاده تصریح کرد: این سارقین تاکنون به 10 فقره سرقت منزل اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله ساعت مچی، طلاو  جواهرات، وجه نقد و دلار از آنها کشف شده است.

این مقام انتظامی از دستگیری سه نفر سارق دیگر و کشف ده دستگاه موتورسیکلت مسروقه و گوشی تلفن همراه خبر داد و اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح 20نفر متخلف و رانندگان خودرو های مزاحم در خیابان ساحلی نیز دستگیر شده اند.

به گفته سرهنگ عرب زاده، کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و دستگیری 36 نفر اتباع خارجی بدون مجوز از دیگر نتایج این طرح بوده است.

[کد خبر:AJ11525]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب