آینه جم:رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در همه شهرستان‌های استان بوشهر شعب ویژه و ستادهای شهرستانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی فعال شده است.

به گزارش آینه جم:علی جمادی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و پرشور همچون دوره‌های قبلی انتخابات در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای قانون همواره به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار برگزاری انتخابات بوده است، خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری و همراهی مناسب شاهد اجرای مراحل مختلف انتخابات در استان هستیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اهمیت بالای تشریح قوانین در کاهش آسیب‌ها، بیان کرد: در نشستی که با نشریات و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان بوشهر برگزار شد برخی موارد بررسی و قوانین و مقررات مطرح شد.

وی همچنین از تهیه و تدوین کتابچه‌ای با محتوای قوانین انتخابات با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و اضافه کرد: این کتاب در اختیار کاندیداها، سازمان‌ها، اصحاب رسانه، ستادهای تبلیغاتی و . . . قرار می‌گیرد.

جمادی ادامه داد: در صورتی که افراد نسبت به حقوق و تکالیفشان توجیه شوند آمار آسیب‌ها به شدت کاهش می‌­یابد و گام موثری برای پیشگیری از بروز آسیب‌ها و جرائم برداشته خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از رصد روزانه برنامه‌های انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: در همه شهرستان‌های استان بوشهر شعب ویژه و ستادهای شهرستانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی فعال شده است.

وی همچنین از طراحی و اجرای برنامه‌هایی برای هم افزایی نهادهای مسئول و متولی امور انتخابات در استان خبر داد و افزود: تلاش ما رصد روزانه فعالیت های انتخاباتی است و باید برای هر فعالیتی آمادگی لازم را داشته باشیم.

[کد خبر:AJ11642]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب