آینه جم؛ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛ آن دسته از داوطلبان انتخابات مجلس که صلاحیت آنها توسط این هیات احراز نشده، از ۲۷ تا ۲۹ دی فرصت شکایت دارند.

به گزارش آینه جم؛ به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، هيأت مركزي نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: آن عده از داوطلبان نمايندگي مجلس كه بر اساس رأي هيأت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نشده، مي‌توانند شكايت خود را تحويل دهند.

متن اين اطلاعيه به شرح زير است؛

«به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمايندگي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه بر اساس رأي هيأت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نشده مي‌رساند:

بر اساس ماده ۵۲ قانون انتخابات و ماده ۳۴ آئين‌نامه اجرايي آن، در صورت تمايل مي‌توانند طي روزهاي يكشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ الي سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ از ساعت ۸ الي ۱۶ در تهران به ورزشگاه تختي واقع در بزرگراه بسيج، بلوار هجرت و در مراكز استان‌ها به محل‌هاي تعيين شده از سوي دفاتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان مراجعه و پس از تكميل فرم شكايت، رسيد دريافت کنند.

هيأت مركزي نظارت بر انتخابات

دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي»

بر اساس  این گزارش، با توجه به زيرساختهاي ارتباطي مهيا شده، توصيه مي‌شود داوطلبان حوزه‌هاي انتخابيه شهرستاني حتي‌الامقدور به مراكز معين شده در استانها مراجعه كنند. بديهي است شكوائيه آنها به لحظه، در اختيار شوراي نگهبان قرار مي گيرد و لزومي به حضور داوطلبان در تهران نيست

[کد خبر:AJ11988]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب