آینه جم:پاسداران عمليات دستگيري نظاميان امريکايي با استقبال مسئولان به بوشهر بازگشتند.

به گزارش آینه جم، مراسم استقبال از پاسداران شرکت کننده در عمليات دستگيري ملوانان آمريکايي روز شنبه از سوي پاسداران منطقه دوم نيروي دريايي سپاه برگزار شد.

در اين آيين مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه، فرمانده منطقه‌ دوم نيروي دريايي سپاه  و شمار زيادي از مسئولان اين نيرو در اسکله‌ تندر منطقه‌ دوم نيروي دريايي سپاه بوشهر حضور داشتند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيوري دريايي سپاه در اين آيين گفت: اين کار بزرگ نشان داد نظام جمهوري اسلامي ايران با تمام توان در برابر زياده‌خواهي‌هاي امريکا ايستاده و اين مسير تا پيروزي نهايي استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام‌ عبدالنبي صداقت افزود: سپاه در حفاظت از آب‌هاي کشور هيچ ترديدي به خود راه نمي‌دهد و هميشه منتظر فرمان فرمانده معظم کل قوا است.

 فرمانده‌ منطقه دوم نيروي دريايي سپاه هم بيان بخشي از تهديدات و حرکات غيرحرفه‌اي و مکالمات ردوبدل‌شده ميان نظاميان آمريکايي از ناو مستقر در خليج فارس و نيروي دريايي سپاه گفت: آنها پس از پاسخ کوبنده‌ي سپاه عقب کشيدند که اين قدرت ما نشأت‌گرفته از قدرت لايزال الهي و قيام عاشورا و مايه‌ي خير و برکت براي نظام اسلامي است.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار درياداردوم علي رزمجو با اشاره به وجود روحيه‌ي جهادي در ميان اقشار جامعه و به‌ويژه کارکنان اين منطقه، افزود: پاسداران نيروي دريايي سپاه يک‌بار ديگر در خليج فارس آبرو و حيثيت امريکا را بردند و هيمنه پوشالي آنان را درهم شکستند و آنها را به زانو درآوردند.

 سردار رزمجو تأکيد کرد: زلزله‌ قدرت ايران پيکره آمريکا را در جزيره‌ي فارسي لرزاند و ما به آن مغرور نمي‌شويم چون اين کار، کار خدا بود.

عصر سه‌شنبه دو شناور امريکايي بدون مجوز وارد آب‌هاي جمهوري اسلام ايران در سه مايلي جزيره‌ي فارسي در خليج فارس شده بودند که با اشرافيت و اقتدار نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي توقيف و 10 نظامي آن دستگير شدند و پس از مشخص شدن سهوي بودن اين اقدام در آب‌هاي بين‌المللي رها شدند.

[کد خبر:AJ12047]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب