آینه جم؛ مدیر مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان بوشهر از احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان خلیج فارس بوشهر توسط این مجمع خبر داد.

به گزارش آینه جم؛ عباس تبرکی صبح امروز در بازدید از محل احداث همراه سرای بیمار در مجاورت بیمارستان خلیج فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه افراد مختلف از شهرستان های دیگر برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند به همین جهت وجود یک همراه سرا بسیار ضروری است.
وی با بیان اینکه این مجمع قصد دارد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اهداف خود را ترسیم کند، افزود: با کمک خیرین و نیکوکاران تلاش می کنیم با احداث فضا ها و تجهیزات مناسب بتوانیم موجب کاهش دغدغه بیماران و خانواده هایشان شویم.
مدیر مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان بوشهر از کلنگ زنی احداث همراه سرای بیمار در مجاورت بیمارستان خلیج فارس در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: همچنین مرکز تشخیص و غربالگری بیماری سرطان نیز در این محل احداث خواهد شد.
تبرکی با بیان اینکه با کمک خیرین استان تجهیزات خوبی خریداری و به بیمارستان و مراکز درمانی در استان بوشهر تحویل داده شده است، گفت: با توجه به شرایط استان بوشهر خیرین نیز برای رسیدن به نحوه مطلوب ارائه خدمات سلامت و درمان در تمام نقاط استان دستگاه های ذیربط را یاری کنند.

[کد خبر:AJ12065]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب