به گزارش آینه جم؛ برخی دستگاه های اجرایی استان در اقدامی تاسف برانگیز بعضی قوانین را نادیده گرفته و در حالی که به دیگران اعلام می کنند استخدام ها باید از طریق آزمون صورت بگیرد اما با ترفندهای خاص نسبت به بکارگیری و سپس استخدام آشنایان خود اقدام می نمایند.

گزارش "بوشهرنیوز" حاکیست، در حالی که در این ادارات افرادی با مدارک مختلف از دیپلم گرفته تا کاردانی و کارشناسی و گاها بالاتر از این مدارک به صورت شرکتی و با دستمزد حداقل تامین اجتماعی در حال کار و فعالیت هستند اما مدیر برخی از این دستگا ها با انواع و اقسام ترفندها سعی می کنند با ارتقای اقوام و آشنایان خود ابتدا نسبت به تثبیت موقعیت آنان و سپس استخدام نزدیکانشان اقدام نمایند.

به تازگی در یکی از دستگاه های اجرایی استان بوشهر آقای مدیرعامل ابتدا برادر خود را از یکی از سطوح پایین این اداره ارتقای پست داده و به ریاست یکی از بخش ها در شهرستان های استان منصوب کرده و اکنون خبر می رسد به بهانه این که چنین پستی از حساسیت نسبی برخوردار می باشد درصدد است برای استخدام برادرش هم که شده بیش از 20 نفر از هم رده های وی را به همراه نورچشمی خود به استخدام درآورد تا دیگر حرف و حدیثی از بابت این استخدام نباشد!

این در حالیست که در همین دستگاه اجرایی بیش از 100 نفر با مدارک مختلف تحصیلی از پنج سال گرفته تا بیش از 10 سال سابقه در نقاط مختلف استان مشغول به فعالیت بوده و جالب این که شنیده شده مسئولین این اداره در پاسخ به اعتراض آنان درمورد عدم استخدامشان اعلام کرده اند که استخدام ها فقط باید از طریق آزمون صورت بگیرد!

به نظر می رسد استانداری بوشهر برخی دستگاه های اجرایی را به حال خود رها کرده و اطلاع چندانی از استخدام ها ندارد و همین موضوع باعث شده تا برخی مسئولین که خود را چند صباحی مدیر یک مجموعه می بینند از فرصت ایجادشده برای جذب اقوام و نزدیکان خود استفاده کرده و بدین طریق هم بار مالی دولت را افزایش دهند و هم موجب نارضایتی و تضییع حقوق واجدین شرایط شوند.

[کد خبر:AJ12847]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # محسن جم 1394-11-19 16:54
شما هم که فقط میگید اگه راس میگید اسم و اون دستگاه اجرای رو نام ببرید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # lمحمد 1394-11-20 15:45
سلام

دستگاه مورد نظر شما از دستکاههای خصوصی استان بوده وطبق مجوزارسالی اقدام نموده وبرادر مدیر عامل جز نیروهای است که دارای شرایط مجوز می باشد.در ضمن اکثریت بومی استان می باشند درصورتی که در مراحل قبل اکثریت یا غیر بومی بوده یا فاقد شرایط ...

جویا شدن حقیقت وروشن شدن موضوع عیب نسیت..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب