آینه جم: جوانشیر کدخداپور که در لیست مورد حمایت اصلاح طلبان در حوزه شیراز در انتخابات مجلس دهم قرار گرفته، طی بیانیه ای درباره عدم کاندیداتوری در دشتستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش «آینه جم:»؛ کدخداپور که سابقه معاونت سیاسی امنیتی استانداری های هرمزگان و فارس در دولت یازدهم دارد، برای انتخابات مجلس دهم از حوزه شیراز نام نویسی کرد که هرچند توسط هیات اجرایی تایید شد، ولی هیات نظارت استان صلاحیت وی را رد کرد، اتفاقی که به گفته وی ناشی از تاخیر در استعفای وی از معاونت استانداری فارس عنوان شد، در حالی که وی در موعد مقرر (6 ماه قبل از نام نویسی) از این سمت کنار رفته است.

نهایتا پس از اعتراض کدخداپور، شورای نگهبان صلاحیت کدخداپور را تایید کرده و وی به انتخابات بازگشت.

با این حال طی روزهای هفته گذشته گمانه زنی هایی درباره تغییر حوزه انتخابیه وی به دشتستان مطرح شد، اما نهایتا با اتمام مهلت تغییر حوزه کاندیداها که تا پایان وقت اداری پنج شنبه بود، این اتفاق رخ نداد، ضمن اینکه کدخداپور در این زمینه بیانیه ای منتشر کرد.

کدخداپور که سابقه کاندیداتوری در انتخابات مجالس ششم، هشتم و نهم در حوزه انتخابیه دشتستان را دارد، جز دوره هشتم که نفر اول شد اما انتخابات ابطال گردید، در دو انتخابات دیگر پس از حمیده عدالت و سید مهدی موسوی نژاد منتخبان دشتستان در مجلس ششم و نهم قرار گرفت.

اینک در حوزه انتخابیه شیراز، حامیان دولت و اصلاح طلبان به واسطه سابقه موثر همراهی کدخداپور در مقطع معاونت سیاسی استانداری فارس، وی را به عنوان یکی از چهار کاندیدای مورد حمایت خود مطرح کرده اند.

شیراز 4 نماینده در مجلس دارد.

متن بیانیه کدخداپور به شرح زیر است:

بنام خدايي كه هرچه داريم از اوست

با سلام ودرود بي پايان خدمت احاد مردم شريف و سرافراز استان بوشهر، به ويژه خواهران و برادران دشتستاني؛ و سپاس بيكران از عزيزاني كه در چندین دوره انتخابات بنده را لايق خدمتگزاري خود دانسته و زحمات فراوانی را متقبل شده اند و براي حضور مجدد در این دوره نیز مورد لطف و عنايت خود قرارداده اند.

بايد به عرض برسانم كه عليرغم علاقه وافري كه به استان بوشهردارم، چون تغيير حوزه انتخابيه مستلزم بررسي مجدد صلاحيت در هييت نظارت استان است كه پروسه ای زمان بر خواهد بود، لذا با پوزش از همه عزیزان بخاطر معذوریت در اجابت پيشنهاد آنها مبنی بر تغيير حوزه ی انتخابیه ام بخاطر کمی و ضیق وقت؛ انتظار دارم كه محبت خود را با اطلاع رساني به بستگان و دوستان ساكن در شيراز تكميل نمایید تا به یاری خداوند و با پشتيباتي شما و آن عزیزان در كنار دیگر دوستان شيرازي به نتيجه ای دلخواه و آنچه خير و صلاح در آن است برسیم.

با سپاس خدمتگزار همیشگی شما؛ جوانشیر کدخداپور

خلیج فارس

[کد خبر:AJ12953]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب