آینه جم:  به‌مناسبت بزرگداشت روز بوشهر چهارمین دوره رالی خانوادگی، اولین دوره مسابقات شطرنج و اولین دوره رقابت‌های کشتی نونهالان برگزار شد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/03/12/3/2026563.jpg

به گزارش آینه جم؛ مسئول برگزاری مسابقات ورزشی هفته نکوداشت روز بوشهر بعد از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات رالی خانوادگی با مشارکت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی بوشهر از صبح امروز آغاز شد.  

رضا رضازاده با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات رالی خانوادگی در شهر بوشهر به مناسبت شکوه و افتخار بوشهر و با هدف نهادینه کردن رعایت قوانین راهنمایی رانندگی در شهر هر ساله درشهر بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات ورزشی هفته نکوداشت بوشهر با اشاره به اینکه در طول این مسیر ۱۰ نفر کنترلچی وظیفه نظارت بر برگزرای مسابقه رالی خانوادگی در شهر بوشهر را بر عهده دارند بیان کرد: مسابقه رالی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی میان افراد، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در جامعه نهادینه می‌کند.  

وی از برگزاری اولین دوره مسابقات شطرنج به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر خبر داد و افزود: مسابقات شطرنج ریتینگ بین‌المللی و قانون سرین در بوشهر با شرکت ۸۰ نفر در ۹ دور برگزار شد.  

رضازاده با اشاره به اینکه این مسابقات به روش سوئیسی در قالب رایتل فیدب برگزار شد افزود: هیئت شطرنج استان بوشهر با مشارکت سازمان فرهنگی تفریحی شهر بوشهر به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر به منظور ایجاد نشاط و افزایش مشارکت اجتماعی به برگزاری این مسابقات اقدام کرد.  

وی از برگزاری اولین دوره رقابت‌های کشتی ویژه نونهالان در بوشهر خبر داد و بیان کرد: به مناسبت شکوه و افتخار شهر بوشهر اولین دوره مسابقات کشتی ویژه نونهالان در شهر بوشهر برگزار شد.  

رضازاده هدف از برگزاری این دوره مسابقات در قالب هفته نکوداشت بوشهر گفت: روز بوشهر متعلق به تمام سنین و فعالیت‌هاست به همین منظور برای ترویج و  نهادینه کردن ورزش در جامعه از سنین کودکی این مسابقات برگزار شد.

[کد خبر:AJ13839]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب