آینه جم؛  همزمان با حضور کاروان های راهیان نور در سرزمین های دفاع مقدس، یک زوج بوشهری در یادمان شهدای شرق کارون پیوند آسمانی خود را بستند. http://media.mehrnews.com/d/2016/03/28/3/2034720.jpg

به گزارش آینه جم  به نقل از مهر؛ امروز در یادمان شرق کارون خبرهای زیادی بود. زائران زیادی از سرتاسر کشور به این یادمان آمده بودند. هرکس گوشه ای نشسته بود و با خدای خود خلوت کرده و نجوا می‌کرد. در این میان گوشه ای از یادمان شلوغ تر به نظر می رسید.

حس کنجکاوی ام گل کرد. جلو رفتم آنچه می دیدم و می‌شنیدم برایم خیلی جالب بود. اینکه این جماعت زن و مرد هزار کیلومتر راه طی کرده تا به اینجا رسیده اند.  از مردی مسن پرسیدم برای چه آمده و چه خبر است؟ با لب خندان و خوشحال گفت: پسرم آمده اینجا که زندگی مشترک خودش را شروع کند. پسرم و عروسم از همان اول هم می خواستند اینجا با هم عقد کنند.  

همه زائران راهیان نور که در یادمان بودند جمع شده بودند و صلوات می فرستادند. کنار شهدای گمنام یادمان خطبه عقد ازدواج خوانده شد و زمانی که عروس و داماد بله را گفتند همه صلوات فرستادند. همه برای تبریک سراغ عروس و داماد رفتند.

محمود آوینی و اکرم السادات لاری این زوج جوان هستند که در خصوص این اقدام خود می گویند: ما از ابتدا به نیت برگزاری مراسم عقد در محضر شهدا به اتفاق خانواده‌های خود در قالب یک کاروان فامیلی به این سرزمین مقدس آمدیم تا این پیام را به همگان برسانیم که شهدا فراموش نشده و نخواهند شد. 

[کد خبر:AJ14260]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب