آینه جم: رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يک باند جعل مدرک تحصيلي در بوشهر خبر داد.

به گزارش آینه جم: سرهنگ فرج شجاعي اظهار داشت: در پي کسب اخباري مبني بر تشكيل باند جعل مدرک تحصيلي در مقاطع تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي و صدور مدارک مهارت فني توسط مدير يکي از مدارس غير انتفاعي بوشهر با همکاري شوهرش، مراتب در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.

به نوشته پايگاه خبري پليس، وي افزود: پس از انجام تحقيقات جامع، پيرامون موضوع و اطمينان از صحت آن توسط کارشناسان پليس آگاهي، با هماهنگي مراجع قضائي تعدادي از مالباختگان شناسايي شدند و تحقيقات لازم از آنان انجام شد.

رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به اين که متهمان با اخذ مبالغي از يک ميليون و 200 هزار تومان تا سه ميليون تومان اقدام به جعل اين مدارک مي کردند، عنوان کرد: با هماهنگی قضایی و در بازرسي از منزل متهمان، 46 پرونده تحصيلي و تعدادي سربرگ مدارس و دانشگاه ها، 6 عدد انواع کارت هاي بانکي و همچنين چهار فقره گواهي مهارت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و تعدادي مهرهاي جعلي کشف و ضبط شد.

سرهنگ فرج شجاعي گفت: در تحقيقات انجام شده، متهمان، تمام اتهام هاي وارده را پذيرفتند و به کلاهبرداري و جعل مدارک تحصيلي اعتراف کردند که پس از تکميل تحقيقات، پرونده به دادسرا ارسال شد و متهمان روانه زندان شدند.

[کد خبر:AJ14516]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب