آینه جم:  در آیینی با حضور مسئولان، علی دارابی به عنوان رئیس جدید بهداشت و درمان دشتستان معارفه شد.

به گزارش «آینه جم»؛ در این مراسم از خدمات و زحمات علیرضا حاجیونی در مدت دو سال فعالیت در شبکه بهداشت و درمان دشتستان تجلیل به عمل آمد و علی دارابی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان دشتستان معرفی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: دولت یازدهم در راستای بهبود خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های بخش سلامت اهتمام خاصی داشته و تا حد زیادی نیز به توفیق لازم در این عرصه رسیده است.

سید سجاد اقبالی افزود: در سطح استان بوشهر نیز شاهد اقدامات ارزشمند و مهمی در بخش سلامت هستیم و علاوه بر اجرای طرح تحول نظام سلامت، طرح‌های مهمی از جمله «سلامت دهان و دندان» و طرح «قلب سالم» نیز با موفقیت اجرایی شده است.

وی یادآور شد: دشتستان با توجه به جمعیت و وسعت بالایی که دارد، نیازمند توجه بیشتر و مؤثرتر به حوزه درمان است و در چند سال اخیر، اقدامات خوبی برای بهبود امکانات و تجهیزات درمانی و افزایش نیروهای متخصص و فوق تخصص صورت گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراز داشت: حاجیونی در دوران مدیریت خود در شبکه بهداشت دشتستان، اهتمام جدی برای ارتقای سطح سلامت شهرستان داشت و امیدواریم در مسئولیت جدید خود نیز همانند گذشته موفق باشد.

اقبالی افزود: دارابی نیز از نیروهای ارزشمند دانشگاه است و با توجه به شناختی که از دشتستان دارد، می‌تواند در مسیر اعتلای سطح کیفی بهداشت و درمان به توفیقات خوبی برسد.

در آیینی با حضور مسئولان، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دشتستان معرفی شد.

 در این آیین با تقدیر از خدمات و تلاش‌های چندین ساله رحیم انصاری (فرمانده سابق نیروی انتظامی دشتستان)، محمد رضوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی دشتستان معرفی شد.

امام جمعه برازجان در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی دشتستان و استان بوشهر اظهار داشت: سردار عباس‌زاده، اشراف کاملی بر وضعیت انتظامی استان بوشهر و شهرستان دشتستان دارد و شاهد بهبود چشمگیر وضعیت امنیتی در دشتستان هستیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: امروز ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان است و این امنیت مرهون خون پاک شهداست و باید قدردان این رشادت‌ها باشیم.

وی یادآور شد: بدون تردید دشتستان نیز از شهرستان‌های امن استان است و در چند سال گذشته با اقدامات بسیار خوب، شاهد بهبود وضعیت امنیتی شهرستان هستیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

امام جمعه برازجان ابراز داشت: شورای تأمین شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و جناب سرهنگ انصاری نیز در دوران مدیریت بر نیروی انتظامی دشتستان، اقدامات بسیار ارزشمند و قابل توجهی انجام داد و لازم است از تلاش‌های مجدانه و صادقانه وی تجلیل شود و امیدوارم فرمانده جدید نیز در همین مسیر برای اعتلای شهرستان گام بردارد و همه مردم و مسئولان باید برای تحقق این مهم همکاری و کمک کنند.

مصلح تأکید کرد: بحث امنیت یک مقوله مهم است و به ویژه امنیت اجتماعی بسیار اهمیت دارد و مسئولان باید در تأمین امنیت اجتماعی نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی در بحث عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: هر چه ارزش‌ها بیشتر تقویت شود، مفاسد اجتماعی نیز کمتر می‌شود و باید در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیریم.

[کد خبر:AJ15066]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب