آينه جم ، مدیر عامل پارس جنوبی جم می گوید: پارس جنوبی پتانسل بالایی دارد و پیش بینی می شود در دو بازی رفت و برگشت پیروز شویم و به لیگ دسته اول صعود میکنیم. 

به گزارش آينه جم ، بهرام رضاییان در خصوص پیروزی تیم پارس جنوبی برابر نیروی زمینی به دی اسپورت گفت: بازی سختی بود ،بازیکنانمان هر چه در توان داشتند به کار بستند و موفق شدیم با پیروزی در این دیدار سخت و نفس گیر راهی پلی آف شویم.

مدیر عامل پارس جنوبی جم افزود: تیم نیروی زمینی یکی از تیمهای پرمهره لیگ دسته دوم است و در این دیدار با اینکه هیچ شانسی برای صعود نداشت اما با تمام قوا جلوی ما ظاهر شد اما نتوانست حریف دوندگی و انگیزه بالای شاگردان مهدی پاشازاده شود.

ایشان با تمجید از بازیکنان و کادر فنی اذعان داشت: در این دیدار مستحق پیروزی بودیم ، توجه ای به سایر بازی ها نداشتم و تمرکزمان را به زمین مسابقه معطوف کرده بودیم و سرانجام موفق به برد شدیم.

وی در خصوص دیدار پلی آف تیمش با نفت و گاز گچساران افزود: دو فینال سخت در پیش داریم اما پارس جنوبی با پتانسل بالایی که دارد و با پاداش ویژه ای که برای کادر فنی و بازیکنان در نظر گرفته ایم در دو بازی رفت و برگشت پیروز خواهیم شد و به لیگ دسته اول صعود میکنیم.

رضائیان در خصوص زمان قرعه کشی پلی اف نيز گفت: تیم های نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم می بایستی یک دیدار رفت و برگشت با یکدیگر انجام دهند تا برنده مجموع این دو دیدار به عنوان سومین تیم صعودکننده به لیگ یک تعیین شود. جلسه قرعه کشی و هماهنگی این دیدار پلی آف روز سه شنبه همین هفته در سازمان لیگ برگزار خواهد شد

مدیر عامل پارس جنوبی جم در پایان بیان نمود: تشکر ویژه ای از هواداران جمی داریم که ما را در طول فصل یاری نمودند و با صبر و شکیبایی پشت تیمشان ماندند و نتیجه تحملشان را دیدند. امیدواریم همه فوتبال دوستان بوشهری برای حمایت از نماینده استان بوشهر بسیج شوند و شاهد صعود پارس باشیم.

[کد خبر:AJ15584]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب