آینه جم: در حالی که رسانه ها از اولین روزهای پس از بازگشایی ادارات در فروردین ماه از تغییر فرماندار تنگستان خبر می دادند و در هفته گذشته نیز ائمه جمعه شهرهای اهرم و دلوار در خطبه های نماز جمعه به آن واکنش نشان دادند خبر می رسد که به زودی فرماندار جدید این شهرستان منصوب می گردد.

بر اساس این گزارش ، ترک زاده فرمانداری کنونی ، از این شهرستان می رود تا عادل دهدشتی خواهر زاده سعادت نماینده کنونی دشتستان و یکی از هم شهری های وی جایگزینش گردد.

یک منبع آگاه در گفتگو با سوک ضمن تایید این خبر افزود : مراحل انتصاب دهدشتی در وزارت کشور به پایان رسیده است و در انتظار امضاء حکم وی توسط وزیر کشور است .

اگر در مراحل نهایی انتصاب دهدشتی به سمت فرمانداری تنگستان که با اعطای حکم توسط وزیر کشور و ابلاغ استاندار بوشهر رسمیت می یابد خللی ایجاد نگردد دهدشتی به عنوان یکی از جوان ترین فرمانداران استان در دولت تدبیر و امید منصوب می گردد.

تنها سمت اداری و سیاسی دهدشتی که از آذر ماه نود و چهار و با حکم مرتضی بانک به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان منصوب شده است می توان به معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان به شکل قراردادی از اردیبهشت 93 تا خرداد 94 اشاره کرد.

وی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکترا می باشد . 

[کد خبر:AJ15940]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب