آینه جم: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: نظارت جدی بر واحدهای صنفی شهرستان عسلویه صورت گیرد.

به گزارش آینه جم: عبدالله نادری صبح سه‌شنبه در نشست کمسیون تنظیم بازار شهرستان عسلویه اظهار داشت: دستگاه های مربوطه باید تدابیر لازم را برای تعادل عرضه و تقاضا در بازار بیاندیشند و با نظارت بر بازار  با دقت و جدیت بیشتر و بر کنترل قیمت‌ها شهرستان نظارت داشته باشند.

http://media.mehrnews.com/d/2016/06/20/3/2113302.jpg

وی ادامه داد: باید تلاش شود اقشاری که دارای قدرت خرید بالا نیستند بتوانند مایحتاج مورد نیاز را تهیه کنند؛ مردم از همه مسئولان انتظار دارند که بهترین شرایط را برای آنها فراهم سازند و تنظیم و کنترل بازار در تحقق این خواسته نقش مهمی دارد.

فرماندار عسلویه با اشاره به وظیفه دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون نظارت و تنظیم بازار، خاطرنشان کرد: باید شاهد نظارت دقیق بر بازار باشیم و نحوه قیمت‌گذاری و توزیع عادلانه کالاها کنترل شود که متاسفانه در شهرستان عسلویه به دلیل عدم حضور دستگاهی مانند اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی این نظارت ها کم رنگ است.

وی اضافه کرد: در این راستا ما تمام تلاش خود را برای فراهم‌کردن زمینه لازم برای حضور این دستگاه انجام داده‌ایم و ضروری است که ادارات کل در مرکز استان باجدیت این مسئله را پیگیری کنند.

نادری افزود: در راستای کنترل و تنظیم بازار به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید نظارت مستمر بر واحدهای صنفی انجام شود.

[کد خبر:AJ16420]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب