آینه جم: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در تصریح کرد: برای یک شروع خوب در لیگ یک اماده ایم و نماینده ای شایسته برای استان خواهیم بود.

به گزارش «آینه جم»؛  بهرام رضاییان پیرامون شرایط ماندن یا نماندن پاشازاده هم گفت:توافقات کلی را با ایشان انجام داده ایم و در چند مورد باید ایشان تصمیم نهایی را بگیریند.
همین جا اعلام میکنم اولین گزینه ما پاشازاده است چرا که برای صعود زحمت زیادی کشیده اما در دو‌ روز اینده به جمع بندی نهایی خواهیم رسید حال اگر اتفاق جدیدی رخ داد هم به حساب تقدیر و قسمت خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: تلاش ما این است در سال اول حضورمان با قدرت وارد شویم،ریخت و‌پاش و پولهای سنگین در تیم‌ما دیده نمیشود و شک نکنید مثل برخی تیمها عمل نخواهیم‌کرد. پول در فوتبال یک مکمل است اما همه‌ چیز نیست.

رضاییان در واکنش به برخی شایعات هم‌گفت:من به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم ما صاحب یک چارت سازمانی منظم در پارس جنوبی هستیم که هیات مدیره و شورای ورزش ما نیز بر کار نظارت دارند.نمی شود هر روز یک‌ مربی را مطرح کرد در حالی که سابقه یا کارنامه ای هم ندارند تیم متعلق به استان بوشهر است و باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم  ضمن تاکید به اصول حرفه ای باشگاه داری برای تیمش عنوان کرد: در فوتبال بدون اشتباه کار کردن میسر نیست اما کم اشتباه رو به جلو حرکت خواهیم‌ کرد و در این راه نیازمند حمایت استان در همه ظرفیت ها هستیم.

وی در مورد یارگیری تیم هم گفت: شک‌نکنید به دنبال معرفی چند جوان خوب هستیم ، در فوتبال حرفه ای بومی و غیر بومی معنا ندارد هر چند اعتقاد دارم بازیکنان بومی خوبی از استان در تیمهای خوب لیگ یکی بازی میکنند و تا جاییکه که امکان داشته باشد از انها استفادت خواهیم‌کرد.

منبع: فوتبال بوشهر

[کد خبر:AJ16686]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب