آینه جم: فرماندار شهرستان جم گفت: شهرستان جم برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن آماده است.

فرماندار جم: شهرستان جم برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن آماده است

به گزارش آینه جم: فتح‌الله نوروزی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ با تاکید بر اهمیت سرشماری در توسعه شهرها و روستاها گفت: سرشماری پایه برنامه ریزی در بخش های مختلف است و باید با دقت و حساسیت ویژه به این امر توجه شود.

فتح الله نوروزی افزود: جمعیت سرشماری شهرستان جم در سال ۹۰ حدود ۵۱ هزار نفر بوده است که با توجه به مهاجرت پذیری انتظار داریم این رقم در سرشماری جدید افزایش یابد.

نوروزی بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای سرشماری تاکید کرد و گفت: همراهی و همکاری لازم در این زمینه انجام خواهد شد تا سرشماری نفوس و مسکن، به بهترین نحو در شهرستان اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اطلاع رسانی دقیق به مردم را در اجرای سرشماری مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: خانواده‌ها باید در جریان سرشماری و الزامات آن قرار گیرند تا بتوانند همراهی بهتری با ماموران آمارگیر در سطح شهرستان داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه سرشماری ملاک تعیین برنامه‌های دولت و توزیع خدمات در شهرها، روستاهاست اظهار امیدواری کرد: همه مردم در راستای اجرای مطلوب سرشماری با ماموران همکاری داشته باشند.

به گزارش آینه جم سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ به صورت حضوری و اینترنتی در مهر و آبان سال جاری انجام می شود.

[کد خبر:AJ17323]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب