آینه جم ، دکتر غلامرضا بهمن نیا در اولین روزهای پس از انتصاب خود بعنوان مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید گازازبخش های مختلف شرکت پالایش گازفجرجم دیدن کرد. به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم؛در این بازدید چند ساعته دکتر بهمن نیا به اتفاق مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران وکارکنان در ابتدا از بخش های مختلف تاسیسات شیرین سازی و واحد های تولد بخار و "ال پی جی" دیدن کرد وبا توضیحات مدیرعامل ودیگر کارکنان؛ در جزییات برنامه های در حال انجام قرار گرفت.
جزییات مربوط به پروژه دریافت روزانه  50 میلیون متر مکعب گاز عسلویه در پالایشگاه فجرجم واقدامات انجام شده در این زمینه مورد توجه مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید گاز قرار گرفت.
گفتنی است پروژه دريافت 50 ميليون متر مكعب گاز عسلويه درشركت پالايش گازفجرجم بعنوان يك پروژه ملي و حياتي از طرف شركت ملي گاز ايران همواره مورد تاكيد بوده است و اقدامات مربوط به ان به خوبي در حال انجام است.
بازدید از اتاق کنترل مرکزی وهمچنین نیروگاه گازی جدید شرکت نیز از دیگر برنامه های بود که امروز صورت گرفت ومسولین مربوطه به تشریح آخرین وضعیت این پروژه ها پرداختند.
 قابل ذکر است بخش زیادی از پروژه مهم نیروگاه گازی در پالایشگاه  شرکت پالایش گاز فجر جم به صورت کامل راه اندازی شده است وظرفیت این نیروگاه، ٨٢,٥ مگاوات است و راه اندازی آن تحول مهمی در سطح شرکتهای پالایشی گاز کشور محسوب می‌شود.
در ادامه دیدار بهمن نیا با جمعی از مسولین و سرپرستان شرکت درمحل سالن کنفرانس وتشریح کلی فعالیت ها و اقدامات در دست انجام توسط مدیرعامل از دیگر برنامه هایی بود که در فضایی بسیار صمیمانه صورت گرفت.
مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید گاز در این نشست طی سخنانی کوتاه ؛حضور در شرکت پالایش گازفجرجم را مایه مباهات وافتخار خود دانست و تصریح کرد: دوست دارم خود را در دستاوردهای این شرکت شریک بدانم.
وی افزود:من بهترین روزهای کاری خود را در شرکت پالایش گازفجرجم سپری کردم وبازدید ازاین شرکت برای من پر از انرژی ویادگیری های مجدد خواهد بود.

[کد خبر:AJ17464]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب