آینه جم: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: فضاهای ورزشی عسلویه نوسازی و تجهیز می‌شوند.

به گزارش آینه جم: عبدالله نادری بعد از ظهر سه‌شنبه در اولین روز هفته دولت در جمع ورزشکاران شهرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در نظام ما دولت‌ها بخشی از خود ملت هستند و تمام بخش‌های حاکمیت به‌طور مستقیم یا تغییر مستقیم توسط ملت انتخاب می شوند.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید دولتی بر پایه خرد جمعی، نگاه ویژه به مشارکت و پاسخ‌گو است که به‌صورت صادقانه دست‌آوردها و مشکلات و نارسایی‌ها را با مردم در میان می‌گذارد با اجرای طرح‌هایی مانند طرح تحول نظام سلامت کمک های زیادی به اقشار آسیب‌پذیر کرد.

نادری اضافه کرد: دولت در شرایطی کشور را تحویل گرفته که ما از همه سو دچار تحریم بودیم و در فروش نفت دچار مشکل بودیم و از تورم حدود ۴۰ درصدی رنج می بردیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون بخش عمده مشکلات برطرف شده است، افزود: پرونده کشور ما در شورای امنیت مطرح بوده که بعد از برجام که این همه حرف پشت سر آن است، شرایط کشور عادی شد و ما به راحتی می توانیم نفت مان را به فروش برسانیم و در بازارهای جهانی به فعالیت بپردازیم.

نادری به نقش و جایگاه ورزش در نشاط و شادابی عمومی جامه اشاره و با تاکید بر لزوم پرداختن به ورزش قهرمانی، افزود: اولویت اول و دوم شهرستان بحث آموزش و ورزش است زیرا کار پایه‌ای و اصولی در این بخش‌ها است و توسعه منابع انسانی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: زمان نگاه سخت‌افزاری به امور گذشته است و کم و بیش از زیرساخت‌های لازم برخوردار هستیم؛ باید نگاه مسئولان برای حرکت به سمت کارهای نرم‌افزاری و روبنایی تغییر کند.

فرماندار عسلویه بیان کرد: در اعتبارات سال جاری مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای تعمیر و ۱۵۰ میلیون تومان برای تجهیز، فضاهای ورزشی و ۹۰۰ میلیون برای ساخت سالن ورزشی عسلویه و ۲۰۰ میلیون برای ساخت خانه جوان عسلویه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همه شرکت‌های فعال در منطقه، شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بر اساس قانون باید بخشی از بوجه خود را صرف فعالیت‌های ورزشی کنند و ما به جد به دنبال تحقق این قانون هستیم.

[کد خبر:AJ17643]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب