آینه جم: فرماندار جم خبر داد: سهم 31 درصدی بخش ریز از اعتبارات شهرستان/ تصویب 74 میلیارد ریال اعتبار برای شهرها و روستاهای ریز فرماندار جم در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی بخش ریز گفت: سهم بخش ریز از اعتبارات شهرستان با جهش 10 درصدی در سال جاری به 31 درصد رسید.
به گزارش آینه جم:  فتح الله نوروزی با بیان اینکه تلاش کرده ایم بخش ریز در اعتبارات به صورت ویژه دیده شود اظهار داشت: در سال جاری بیش از 74 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی این بخش در نظر گرفته شده است.
وی افزود: 16 میلیارد ریال نیز از این اعتبار صرف توسعه روستاهای بخش ریز خواهد شد.
نوروزی در آیین افتتاح ساختمان دهیاری تشان اظهار داشت: ساختمان دهیاری تشان از پروژه های خوب شهرستان است که با تلاش شوراه و دهیاری احداث گردیده و قطعا می تواند در بالندگی این روستا نقش آفرین باشد.
وی از آمادگی برای احداث ساختمان خانه قرآن تشان خبر داد و گفت: خانه قرآن تشان از اماکن موفق قرآنی شهرستان است که تصمیم داشتیم اعتباری برای احداث ساختمان آن اختصاص دهیم اما مشکل تامین زمین این موضوع را به تعویق انداخت و قطعا تحقق این امر از دغدغه هایم است.
نوروزی در مراسم بهره برداری از طرح توسعه مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی ریز نیز گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه سلامت مردم شده است و قطعا توسعه مرکز درمانی ریز از اولویت های شهرستان است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سال جاری دو واحد پانسیون پزشک برای افزایش ماندگاری پزشکان در ریز احداث می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در آیین بهره برداری طرح توسعه مرکز بهداشتی درمانی ریز گفت: در دولت تدبیر و امید تاکنون بالغ بر 10 میلیارد ریال برای توسعه درمان در ریز هزینه شده و قطعا این روند در راستای افزایش کیفیت خدمات سلامت تداوم خواهد یافت.
احمد قاسمی افزود: برای اجرای طرح توسعه مرکز درمانی ریز یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه  شده است که کیفیت خدمات در این مرکز را ارتقا می بخشد.
گفتنی است در دومین روز هفته دولت؛ شش طرح عمرانی در ریز با اعتبار18 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بهره برداری از آسفالت کوچه و معابر روستای گندمزار با اعتبار یک میلیارد ریال، بهره برداری از پروژه احیا و مرمت قنات گندمزار با اعتبار یک میلیارد ریال، بهره برداری از ساختمان دهیاری تشان با اعتبار 4 میلیارد  و 800 میلیون ریال، افتتاح میدان امام حسین و بلوار خلیج فارس شهر ریز با اعتبار 9 میلیارد و پانصد میلیون ریال و بهره برداری از طرح توسعه مرکز درمانی ریز با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال از پروژه های افتتاحی در بخش ریز در دومین روز هفته دولت بود.

[کد خبر:AJ17697]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب