1360144838574000bf65811.jpg

آینه جم ؛ خبر می رسد در جلسه ظهر سه شنبه شورای اداری استان بوشهر که با حضور حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات برگزار شد استاندار بوشهر مانع از حضور حمیده ماحوزی مدیر کل ارشاد استان در جلسه شده است.

شنیده می شود سالاری چندین گزینه برای مدیر کلی ارشاد استان به وزارت خانه معرفی کرده است و وزارت ارشاد با گزینه های سالاری مخالفت کرده است، این مخالفت ها، سبب شده است مصطفی سالاری تمایلی به حضور ماحوزی در جلسات شورای اداری استان نداشته باشد ؛ این اخم های نماینده عالی دولت در استان در زمان تغییر و تحولات در راس آموزش و پرورش استان نیز وجود داشته است.

اين رفتاری سلیقه ای، قطعا دود آن به چشم فرهنگ و هنر استان خواهد رفت؛ همچنان که امسال روز ملی خلیج فارس و متعاقب آن بنیاد بین المللی خلیج فارس را به هرمزگان سپردیم، در حالی که مدعی هستیم بیشترین مرز آبی و اشتراکات تاریخی را با این آبراهه داریم!

باید دید رویه ای که استاندار بوشهر در قبال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیش گرفته تا کجا ادامه می یابد و آیا فرمانداران شهرستان ها نیز به تبعیت از وی، مدیران شهرستانی ارشاد را بایکوت خواهند کرد؟

گفتنی است این گونه رابطه سرد ؛ بین فرمانداری جم و اداره کل ارشاد استان نیز به وجود آمده است.

براساس این گزارش ؛ فرماندار جم اخیرا با گزینه ارشاد استان برای ریاست اداره فرهنگ و ارشاد جم مخالفت کرده است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم در ایران یک رکورد بر جای گذاشته است و در چندین سال اخیر، هیچ وقت، طعم ریاست یک مدیر را نچشیده است و در سال های اخیر، به صورت سرپرستی مدیریت شده است؛ بعد از عزل درویشی از اداره ارشاد جم و گذشت چندین ماه، این اداره همچنان توسط یک نیروی قراردادی ارشاد ؛ به صورت سرپرستی مدیریت می شود.

اداره ارشاد جم از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین نیروی انسانی، وضعیت بسیار نامطلوبی دارد ؛ این وضعیت طوری است اگر این اداره را در شهرستان جم تعطیل کنند، اتفاق خاصی در شهرستان رخ نمی دهد.

به نظر می رسد ادامه این روابط شکراب بین مجموعه استانداری با اداره ارشاد استان ، آبستن حواشی بیشتر در روزهای آتی خواهد بود.

[کد خبر:AJ17936]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+5 # پوتیفار 1395-06-17 07:22
دقیقا مثل اداره کار جم که اگر تعطیل شود هیچ اتفاق خاصی نمی افتد و اندکی از هزینه های بیت المال نیز کاسته می شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # ایران 1395-06-17 08:32
سالاری یک احمدی نژاد در دولت روحانی است. بی اخلاق و قانون گریز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # باحورا 1395-06-17 10:10
جناب ایران لطفا قیاس مع الفارق نفرمایید و نام احمدی نژاد را هم خراب نکنید. این دولت فقط اسمش تدبیر و امید است ولی در عمل بی تدبیری محض و نامیدی مطلق است. استاندارهم همچنان. ضمن اینکه این استاندار هم متاسفانه نظر خوبی به جم ندارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # يوسفي 1395-06-17 11:12
حيف نام ايران كه بر خود گذاشتي.
سالاري در حد و اندازه‌هاي احمدي نژاد نيست كه با ايشان مقايسه شود. احمدي‌نژاد يك چهره محبوب ملي است كه خدمات ارزنده ايشان هيچگاه از ذهن مردم محروم و مستضعف پاك نخواهد شد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # یه جمی 1395-06-17 15:32
جناب یوسفی احمدی نژاد شاید مشهور باشد ولی هرگز محبوب نیست در ضمن مردم محروم هیچ خیری از ایشون ندیدندلابد منظورتون از خدمات ارزنده هم یارانه هست !!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # حیدری 1395-06-17 17:37
به نظر من ایراد اصلی را باید در وزیر جست. جنتی که مدیری با تجربه و توانمند و مردمی را به مدیریت فرهنگ استان می گمارد و رحمانی فضلی که مدیری بی تجربه و مغرور را به مدیریت استان می گمارد که بزرگفتم ترین تجربه اش مدیریت خانه خودشان بوده است که در آن هم نمی دانیم موفق بوده یا خیر.
یقینا هدف جنتی آبروی دولت است و هدف رحمانی فضلی نا امیدی مردم از دولت اعتدال.
سالاری کاره ای نیست فرمانش جای دیگری است و هدفش نا امیدی مردم از دولت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # ایران 1395-06-18 09:41
احرفم را اصلاح می کنم. دوستان راست می گویند احمدی نژاد اگرچه یک فاجعه ملی بود اما حداقل اینقدر شرافت داشت که با افتخار اعلام کند که یک اصول گرا است اما سالاری و رحمانی فضلی به اسم حامی دولت اعتدال و رانت وارد قدرت شدند و خیانت کردند. شما از احمدی نزاد هم کم تر هستید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # آرش 1395-06-19 12:48
جناب ایران فاجعه ملی کسانی بودند که قلب راکتور ها را با بتن پر کردند. فاجعه ملی کسانی بودند و آفریدند که به قرارداد ننگین fatf تن در دادند. فاجعه ملی دولتهای سازندگی و اصلاحات بودند که اشرافی گری را در این مملکت به اوج رسانده و هرروز فقرا را فقیرتر و اغنیا را غنی تر کردند. فاجعه ملی حقوقهای نجومی است. فاجعه ملی قراداد ننگین کرسنت است. بازهم می خواهی بیشتر بدانی؟ کمی مطالعه کن لطفا و سر سوزنی هم انصاف داشته باش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # بوشهری 1395-06-24 08:55
چه جالب هر جا کم میارید از احمدی نژاد مایه میزارید ببین چه داغی به دلتون گذاشته دمش گرم
احمدی نژاد هر چه بود بهتر از شما بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب