فتح الله نوروزی سرپرست فرمانداری جدید جم

آینه جم: فرماندار جم گفت: پروژه خط انتقال آب به جم با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی می شود. 

به گزارش آینه جم:  فرماندار جم صبح پنجشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خود مردم بخواهند.

 فتح الله نوروزی با بیان اینکه امر به معروف ضامن بقای اسلام است ادامه داد: افراد مومن به سرنوشت یکدیگر حساسند چرا که انحراف یک فرد، به جامعه تسری پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: انحراف بیماری مسری است اگر جلوی آن گرفته نشود جامعه را بیمار می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: تک تک افراد جامعه باید به سرنوشت خود و جامعه حساس باشند و باید در راستای قانون برای احیای امر به معروف و نهی منکر تلاش کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه  سرشماری و  آمار سنگ‌بنای تمام تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کشور است بیان داشت: سرشماری ۹۵ دو مرحله‌ای است که مرحله اول آن به صورت اینترنتی در حال اجراست و مرحله دوم به صورت حضوری از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان سرشماری حضوری است.

فرماندار جم افزود: سرشماری سال ۹۵ بر خلاف دوره‌های قبل ۱۰ ساله است و با توجه به جمعیت شناور شهرستان، لازم است توجه ویژه به سرشماری داشته باشیم. 

وی با تاکید بر اینکه تشویق مردم به شرکت در سرشماری اینترنتی یک امر به معروف است، گفت: پیامک ارسالی در گروه‌های مجازی در خصوص موضوع اشتغال و خانه داری بانوان در فرم های سرشماری کذب است.

نوروزی خاطرنشان کرد: فرم‌های سرشماری کاملا دقیق و منطبق با قواعد جهانی است و برخی پیامک‌های ارسالی کذب محض است.

وی از کلنگ‌زنی آبشیرین‌کن‌های خط انتقال آب سیراف به جم با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: ترک تشریفات تکمیل خط انتقال نیز انجام شده و بخشی از اعتبار از سوی وزارت نفت به پیمانکار پرداخت شده است.

[کد خبر:AJ18368]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب