آینه جم: پیشکسوت دوومیدانی ایران گفت: حضور لیلا رجبی در ایران به خاطر معروف شدن و پول و المپیک بود.

 حضور لیلا رجبی در ایران

به گزارش آینه جم: تیمور غیاثی  درباره بازگشتش به فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: دوومیدانی تمام زندگی من است و برای آن خون دل زیادی خوردم. به هر حال در هر خانواده‌ای اختلاف است و من هم اختلافاتی با مسئولان فدراسیون داشتم من هم وقتی اصرار و پادرمیانی دوستان را دیدم تصمیم گرفتم به فدراسیون برگردم.

 لیلا رجبی عِرق ملی ندارد و برای پول و شهرت به ایران آمد

وی افزود: کیهانی به دنبال تحول در فدراسیون دوومیدانی است و در زمینه ساختاربندی فدراسیون کارهای خوبی انجام داده است اما در زمینه قهرمان‌پروری ضعف‌هایی وجود دارد. در حال حاضر در تلاشیم دوومیدانی‌کارانی مثل سپهرزاد، ربانی و عسگری را به مربیان اضافه کنیم تا در این زمینه هم تحول ایجاد کنیم.

عضو سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی با اشاره به خداحافظی لیلا رجبی از دوومیدانی تصریح کرد: لیلا رجبی با حضور در ایران به همه چیز رسید. بدون شک اگر در کشورش می‌ماند رنگ المپیک و سکه و جایزه را نمی‌دید. درباره خداحافظی او از دوومیدانی هم به هر حال او خارجی است و عِرق ملی ندارد. هموطنان او به کشورهای دیگر می‌روند و تبعه آنجا می‌شوند چون در کشور خودشان شانس کمی برای موفقیت دارند. رجبی هم از این مسئله مستثنی نیست و حضورش در ایران به خاطر معروف شدن و پول و المپیک بود.

غیاثی درباره انتقادهای شادمهر از او گفت: من از نظر مالی نیازی به دوومیدانی ندارم و هیچ وقت هم دنبال سهم‌خواهی نبودم. 55 سال است در دوومیدانی فعالیت می‌کنم و افتخارات زیادی کسب کرده‌ام. متاسفانه شادمهر که این حرف‌ها را می‌زند خودش دنبال پول است و زمانی که در فدراسیون بود برای او مسائل مالی در اولویت بود. با وجود اینکه الان در فدراسیون هستم اما اگر کیهانی کوچکترین اشتباهی انجام دهد از او انتقاد خواهم کرد.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: همان زمان که خواجوی از فهرست اعزامی‌های المپیک خط خورد از فدراسیون استعفا داد و مشخص است که این افراد دلسوز دوومیدانی نیستند چون با یک عدم اعزام، چهره واقعی خودشان را نشان دادند.

 

[کد خبر:AJ18855]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # ايران 1395-08-15 09:56
اگر رجبي نبود ورزشكار ديگري داشتيد كه جاي او بفرستيد؟
سوال:
اگر او در كشور خودش تمرين مي كرد و به مسابقات مي رفت همين مقامها را مي گرفت ولي براي كشور خودش.
خنده دار است نيست قضاوت شما؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب