آینه جم: عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در کانال تلگرامی خود گزارش روزنامه روز پنجشنبه را بدین شرح نوشت :

بسم الله الرحمن الرحيم
شب گذشته پس از هماهنگی با مسئولین در حوزه انتخابیه ام، دیر هنگام روانه منزل شدم، در افکارم از اینکه خداوند یاریم نموده تا برای مردم شریفی که لیاقت بهترین ها را دارند و من را وکیل خود قرار داده اند و ودیعه های خود را به اینجانب سپرده اند قدم های در خور توجه ای بردارم خداوند را شکر می نمودم، در همین افکار غوطه ور بودم.
هنوز به خانه نرسیده بودم که تماس هایی از جانب برخی سایت ها وخبرگزاری ها شد و مشغول پاسخگوئی به این جهادگران عرصه قلم بودم.
جا دارد از این عزیزان تلاشگر که شبانه روز درصدد دریاقت پیام و انتقال واقعیت ها به جامعه هستند تشکر و قدردانی کنم.
همچنان تا ساعت دو بامداد در فضاي مجازي مشغول پاسخگویی به سئوالات موکلان محترم بودم.
ساعت چهار بامداد به اشتیاق آمدن به دیارم از خواب بيدار شدم به فرودگاه رفتم، خوشبختانه پرواز تاخير نداشت ساعت هشت پرواز در فرودگاه بوشهر نشست.
در بوشهر نشستی داشتيم، بعد از آن همراه با مهندس مهديان معاون بازسازي روستايي بنياد مسكن كشور و مدير كل بنيادومسكن استان راهي گناوه شديم.
 خوشبختانه در روستای مال قائد كلنگ بيست واحدي بنیاد مسکن زده شد و متعهد شدند كه يكساله منازل تحويل روستاییان داده شود.
از مال قائد راهی روستاهاي تل تل و عباسي شدیم، با روستائیان حاضر هم کلام شدم و از مشکلات آنها سوالاتی کرد، در راستاي رفع نيازهایشان با هم اندیشی مسئولین همراه راهكارهايي انديشيده شد که امیدوارم مسئولین مربوطه طبق این راه حل، آنها را اجرایی نمایند.
پس از آن راهی دیلم شدیم، اولین مقصد ما در دیلم دفتر امام جمعه محترم بود.
از آنجا راهی فرمانداری دیلم شدیم تا در جلسه شوراي اداري شرکت کنیم. فرماندار و بخشداران مركزي و امام حسن صحبت هایی راجع به مسائل مشکلات آنجا مطرح نمودند.
چندین درخواست از معاون محترم بنياد مسكن داشتيم مبني بر افزايش تسهيلات روستاييان كه خوشبختانه با تسهيلات بلاعوض حوزه انتخابيه من در همان جلسه موافقت شد و مقررگردید که دوبرابر قبل گردد و همچنین تسهيلات قرض الحسنه و بهسازي روستاها نيز دو برابر شد، كه مبلغ قابل توجهي ميباشد.
قرار بر اين شد روستاهايي كه ظرفيت گردشگري دارند در زمينه گردشگري آنان از طريق بنياد اقدام شود
بعد از آن از چند خانواده نيازمند بازديد به عمل آمد، به يك خانواده نيازمند پانزده ميليون بلاعوض اعطا شد، به چند خانواده نيازمند ديگر نيز مبالغ قابل توجهي بلا عوض در راستاي رفع نيازشان اعطاگردید.
در ادامه سفر کاری دیلم از پروژه ٦٢ واحدي شهرداري كه كارفرمای آن بنياد مسكن است بازديد کردیم و قول مساعدت ويژه در راستاي تزريق بودجه و ادامه كار داده شد.
بعد از آن به روستاي سياه مكان رفته و از يكي از منازل بنياد مسکن بازديد و جهت تكميل آن مبلغي بلا عوض اعطا گردید.
نماز مغرب و عشا را در مسجد روستا خوانديم و راهی گناوه شدیم.
پس از بازدید از روستاهای گناوه و دیلم، دغدغه هایی نیز در رابطه با روستاهای بوشهر داشتیم ولی از آنجا که وقت آقای مهندس مهدیان محدود بود آن را به وقت دیگری موکول کردیم که ان شاءالله به بازدید آن روستاها نیز خواهیم رفت.
پس از بدرقه میهمان عزیزمان به خانواده يكي از شهدای معظم سر زدیم.
پس از آن به برنامه شب شعر عاشورايي رفتيم و قريب يكساعت و نيم در جلسه حضور داشتيم، سروده ای را نیز در وصف حضرت سیدالشهدا (ع) را نيز قرائت نمودم.
بعد از آن عازم بندر ريگ شدیم، جهت شركت در مراسم عزاداري در حسينيه خان كه جناب آقای راشد يزدي به عنوان سخنران حضور داشتند.
پس از مراسم و مرثيه سرايي با مردم ديدار و گفتگو كرديم، وقتی به منزل رسیدم ساعت از یک بامداد گذشته بود.
اين روز يكي از بهترين روزهاي عمرم و دوره نمايندگيم بود زيرا به عينه لبخند رضايت را در چهره تعدادی از هموطنانی كه نیازمند بودند دیدم. خداوند را شاکرم که توانستیم با حضور در منزل این عزیزان کمی از مشکلات آنان را در زمینه مسکن و درمان بعضی از بیماری ‌ها حل نماییم.
وَالسلام
عبدالحميد خدری

[کد خبر:AJ19334]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب