آینه جم: وزیر ورزش و جوانان از افزایش اعتبارات این وزارت خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبارات مناسب به طرح‌ها و پروژه‌ها، در آینده شاهد تکمیل پروژه‌های بزرگ ورزشی در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

به گزارش آینه جم: مسعود سلطانی‌فر ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم آغاز مسابقات مینی فوتبال امید استان بوشهر اظهار داشت: گام‌های اساسی در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر برداشته شده است و شاهد اجرای طرح‌های جدیدی در این استان هستیم که الگویی برای دیگر نقاط کشور است.

بوشهر

وی به افزایش ۲۱ درصدی اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در لایحه سال آینده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: میزان افزایش اعتبارات وزارت ورزش و جوانان دو برابر افزایش در دیگر دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وزیر ورزش و جوانان از تخصیص ۷۴ درصد از اعتبارات هزینه‌ای وزارت ورزش و جوانان خبر داد و بیان کرد: تا پایان سال روند تخصیص بهبود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دولت در کنار محدودیت‌های مالی موجود در کشور طرح‌های بزرگ اقتصادی را اجرایی کرده است، افزود: با گشایش در شرایط مالی شاهد تحول در بخش‌های مختلف از جمله ورزش خواهیم بود.

سلطانی‌فر از تقویت ورزش همگانی و قهرمانی با اجرای برنامه‌های مختلف خبر داد و اضافه کرد: در آینده شاهد تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ورزشی در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

وی از اجرای طرح اقتصاد ورزشی در سال آینده خبر داد و گفت: تلاش می‌شود با مشارکت بخش خصوصی برای تأمین نیازهای مالی بخش‌های مختلف ورزشی اقتصاد ورزشی در استان‌ها فعال و راه‌اندازی می‌شود.

 

[کد خبر:AJ19555]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب