آينه جم : با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعي از مسئولان كشوري از بازنشستگان خیر و کارآفرین تجلیل شد که یکی از آنها غلامحسین کروبی از استان بوشهر بود.

به گزارش « آينه جم»؛ در این آیین که در تالار تلاش تهران برگزار شد، از غلامحسین کروبی به عنوان کارآفرین و فعال در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و عام المنفعه تجلیل شد.

http://www.jpnews.ir/wp-content/uploads/2016/12/429802994_11669.jpg

براساس این گزارش، کروبی که سابقه مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان های بوشهر و همدان را در کارنامه دارد، در سال های اخیر در تاسیس چندین انجمن و موسسه خیریه و سازمان مردم نهاد به عنوان هیات مدیره یا خیر نفش و مسئولیت ایفا نموده است.

وی هم اکنون مدیر عامل بنیاد فرزانگان جهان دیده استان بوشهر، دبیر هیات ورزش های ناشنوایان استان، نماینده انجمن نابینایان ایران در استان بوشهر،  موسس انجمن خیریه آوای نور و انجمن خیرین کتابخانه ساز بوشهر می باشد.

پیگیری برای آموزش، توانمندسازی و اشتغال معلولین و برنامه ریزی برای امور سالمندان و تاسیس کتابخانه دیجیتال گویا برای نابینایان و مدیریت برنامه های ورزشی و فرهنگی ناشنوایان از فعالیت های کروبی در چارچوب موسسات خیریه و عام المنفعه بوده که موجب تقدیر وزارت کار، تعاون و رفاه را در پی داشت.

[کد خبر:AJ19776]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب