آینه جم: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوای استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته بین سه تا هفت درجه گرم‌تر شده است.

به گزارش «آینه جم»؛ پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی استان نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته به سبب جریانات گرم جنوبی دمای هوا سه تا هفت درجه سانتیگراد گرم‌تر شده است.

وی اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امشب جهت باد به‌تدریج از جنوبی به شمالی تغییر می‌یابد و بنابراین انتظار می‌رود که دمای هوا طی ۴۸ ساعت آینده به طور نسبی کاهش یابد و فردا در برخی نقاط استان پدیده مه صبحگاهی رخ دهد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین در برخی ساعات امروز بارش پراکنده باران به همراه رعد و برق در برخی نقاط شمالی استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری در برخی نقاط شمالی استان با احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی است.

مساعدی بیان کرد: همچنین جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی و از امشب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت است و ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت دو و ۱۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت هشت و چهار دقیقه صبح، جزر دوم ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه خواهد بود.

[کد خبر:AJ19824]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب