آینه جم: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: عمران شهری و توسعه فضای سبز از اولویت شهرداری‌ها است که در این راستا از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر ۹۰ میلیارد تومان آن به شهرداری‌های ۳۷ گانه استان بوشهر تخصیص می‌یابد.

به گزارش آینه جم؛ رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمران شهری استان بوشهر با بیان اینکه تقویت منابع زیرزمینی از اولویت‌های استان بوشهر است، اظهار داشت: بحران کم‌بارشی و کم‌آبی به منابع آبی استان بوشهر صدمات گوناگونی وارد کرده که تقویت این منابع از طریق اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه توجه به کشت گونه‌های سازگار با مناطق برای توسعه فضای سبز مورد توجه قرار دارد گفت: عمران شهری و توسعه فضای سبز از اولویت شهرداری‌ها است که در این راستا از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر 90 میلیارد تومان آن به شهرداری‌های 37 گانه استان بوشهر تخصیص می‌یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر تاکید کرد: این میزان اعتبار غیر از درآمدهای شهرداری‌ها و اعتبارات عوارض آلایندگی‌ها است که در مجموع اعتبارات عمران شهری نقش مهمی در توسعه فضای سبز دارد.

عوض‌پور از افزایش اعتبارات طرح تکمیل فاضلاب بوشهر خبرداد و بیان کرد: علاوه بر اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور برای تکمیل فاضلاب بوشهر مصوب شد اعتباراتی نیز بزودی برای تسریع در تکمیل این طرح ابلاغ می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از پساب فاضلاب بوشهر گفت: پساب فاضلاب بوشهر که حاصل از تصفیه فاضلاب جمع‌آوری شده است می‌تواند در توسعه فضای سبز و اجرای طرح‌های جنگلی اثر بخش باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر افزود: ارتقاء سیستم فاضلاب بوشهر در اولویت قرار دارد تا خروجی آن بر اساس استانداردهای زیست محیطی باشد.

[کد خبر:AJ19876]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب