آینه جم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون مدیریت ارشد استان بوشهر با وجود کمبود منابع مالی موجود در کشور، اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه استان انجام داده است.

به گزارش  آینه جم: عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در جمع گروهی از جوانان فعال سیاسی استان بوشهر با بیان اینکه این دولت با یاری حامیانش توانسته در بخش های مختلف موفق عمل کند، اظهار داشت: باید میزان کارکرد این دولت را به نسبت وضعیت زمان تحویل گرفتن امور بررسی و مورد سنجش قرار داد.

وی افزود: اعتدال و اصلاحات به عنوان حامیان دولت تدبیر و امید دارای مسیر مشترک هستند و هدف هر دو دیدگاه قرار گرفتن دولت در مسیر صحیح است که پیشرفت کشور را دنبال داشته باشد.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: اکنون برخی از کارها و قراردادهای دولت گذشته را به دولت کنونی نسبت می دهند و دولت را متهم می کنند. زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد تورم بسیار بالا و رشد اقتصادی منفی بودیم که با تدبیر این دولت شاهد رشد اقتصادی مثبت و اقتصادی همراه با ثبات نسبی هستیم.

گراوند بیان کرد: برجام فرصت‌های بسیار مهمی را ایجاد کرد و اکنون می توان در کمال امنیت و آرامش فضا را برای ایجاد سرمایه گزاری پایدار و توسعه اشتغال در کشور فراهم کرد.

وی طرح تحول سلامت را یکی از طرح های موفق این دولت عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح کارهای خوبی در حوزه سلامت صورت گرفته، اما برخی به دنبال این هستند که فعالیت های این بخش را هم ناکارآمد جلوه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: اشتغال یکی دیگر از دغدغه های این دولت است و تلاش می شود با استفاده از استعدادها و ظرفیت ها شاهد رونق بیشتری در فضای کسب و کار باشیم و تاکنون اقدامات زیرساختی مناسبی برای ایجاد اشتغال صورت گرفته است.

گراوند خاطر نشان کرد: برخی افراد منافع شخصی و حزبی را به منافع ملی ترجیح می دهند که این کار پسندیده ای نیست.

وی افزود: تاکنون مدیریت ارشد استان بوشهر با وجود کمبود منابع مالی موجود در کشور، اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه استان برداشته است.

گراوند خاطرنشان کرد: تقویت روحیه پرسشگری در بین جوانان، افزایش اعتماد به نفس و تقویت روحیه خود باوری این قشر از اهداف دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید با زبان جوانی سئوال‌ها و درخواست های خود را با مدیران به صورت مستقیم و شفاف در میان بگذارند، گفت: مدیریت ارشد این استان با طرح‌های ابتکاری در راستای ایجاد امید و نشاط در بین جوانان استان اقدام های خوب و بی نظیر در کشور انجام داده است.

[کد خبر:AJ19895]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب