آینه جم: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود، سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش  آینه جم: محمود واعظی صبح سه‌شنبه در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در این ایام پروژه‌های بسیار خوبی در سطح کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: بیش از هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود، سرمایه‌گذاری شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رونمایی از دو ماهواره بزرگ با حضور رئیس جمهور، بیان کرد: ماهواره مخابراتی و ماهواره سنجش از راه دور فردا رونمایی می‌شود.

وی از افتتاح دولت الکترونیک با ارائه هزار و ۷۰۰ نوع خدمت مختلف خبر داد و اضافه کرد: افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات از دیگر طرح‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر است.

واعظی از افتتاح طرح افزایش شبکه انتقال و افزایش شبکه پهنای باند خبر داد و خاطرنشان کرد: چند طرح مهم نیز در استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پروژه‌های روستایی، نسل سوم تلفن همراه، نسل چهارم تلفن همراه و فیبر نوری بین شهرها از جمله طرح‌های افتتاحی در استان بوشهر است.

[کد خبر:AJ20316]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب