آینه جم: نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل اتوبان دیر بوشهر و اسکله بردخون از آرزوهای مردم است.

به گزارش « ـآینه جم » به نقل از مهر؛ سکینه الماسی عصر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح محور بردخون شهنیاء اظهار داشت: تکمیل اتوبان دیر - بوشهر و اسکله خورخان بردخون از آرزوی های دیرینه و قدیمی مردم است.

http://media.mehrnews.com/d/2017/02/08/3/2369588.jpg

الماسی با تقدیر از دست اندرکاران اجرای این پروزه مهم، افزود: این محور یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه است که با پیگیری و تلاش مردم و مسئولان محقق شد و امیدواریم شاهد افتتاح پروژه های دیگر باشیم.

وی اضافه کرد: اتوبان دیر - بوشهر و اسکله بردخون از دیگر خواسته های مردم است که تلاش می‌کنیم با همکاری و مشارکت وزارت نفت و سایر دستگاه ها به نتیجه برسد و پروژه‌های مهمی تا پایان عمر دولت یازدهم افتتاح شود.

الماسی با تقدیر از پیگیری و حساسیت ائمه جمعه دیر و بردخون و بیان اینکه وقتی کار به مردم واگذار شود ثمربخش‌تر خواهد بود، گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی مردم و مسئولان وظایف خود را به خوبی و دقت انجام دهیم و موجب جلب رضایت حق و مردم شویم.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از تلاش همه مسئولان در اجرای پروژه‌ها و توجه به مطالبات مردم تقدیر کرد و ادامه داد: بی شک تلاش‌ها و فعالیت‌ها خوشحالی مردم را به دنبال خواهد داشت.

[کد خبر:AJ20424]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب