https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/10/12/13951012142027679598314.jpgآینه جم: استاندار بوشهر با تاکید بر برنامه‌ریزی کارشناسی در زمینه بررسی چاه‌های غیرمجاز استان بوشهر گفت: کمیته امنیتی شورای حفاظت از منابع آب باید زودتر در استان بوشهر تشکیل شود.

به گزارش آینه جم: مصطفی سالاری صبح امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه با توجه به برقرسانی به چاه‌های مجاز آب کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: دستگاه‌های مربوطه برای برقرسانی به یک‌هزار و 157 چاه در استان اقدام لازم را انجام  دهند و گزارش خود را به سازمان بهینه سازی مصرف انرژی ارسال کنند.

وی با تاکید بر توجه به تامین مالی برای اجرای طرح‌های برقرسانی به چاه‌های کشاورزی مجاز گفت: برای اجرای طرح برقرسانی به چاه‌های مجاز کشاورزی استان بوشهر نیازمند سرمایه‌گذار با توان بالای مالی هستیم تا  این طرح در اجرا به مشکل مالی برنخورد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کمیته امنیتی شورای حفاظت از منابع آب باید زودتر تشکیل شود، گفت: در مورد تصمیم برای انسداد چاه‌ها، باید ملاحظات لازم انجام شود.

سالاری با تاکید بر برنامه‌ریزی کارشناسی در زمینه بررسی چاه‌های غیرمجاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید با عوامل حفر چاه غیرمجاز و به ویژه حفر جدید چاه غیرمجاز، برخورد قاطع شود.

وی خواستار صدور دستور موقت قضایی برای برخورد با عوامل حفر چاه غیرمجاز شد و گفت: دستگاه قضایی باید در زمینه ایجاد چاه غیرمجاز جدید، دستور موقت صادر کند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: همچنین باید با عوامل دستگاه‌های حفاری که کارکرد ایجاد حفر چاه غیرمجاز دارند هم برخورد قاطع شود.

[کد خبر:AJ20666]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب