«آینه جم» در آیینی با حضور گراوند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، مزارعی رییس مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس؛ مرکز پژوهش های خلاق دانشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر افتتاح گردید.

به گزارش «آینه جم» نظر به اهمیت خلاقیت و پرورش ایده های نو در دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین؛ دانشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر با تشکیل تیم های نوآور تلاش در عملی نمودن ایده ها و تبدیل آنها به محصولات داشته است.

در همین راستا ارتباط موثر با پارک علم و فناوری خلیج فارس شکل گرفت و طرح های نوآور به مرکز رشد پارک علم و فناوری ارائه گردید و خوشبختانه مورد حمایت قرار گرفته و مجوز افتتاح مرکز پژوهش های خلاق در محل دانشکده از سوی پارک علم و فناوری صادر شد.

در آیین این افتتاحیه جناب آقای گراوند، معاونت محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ضمن ابراز خرسندی از توانمندی های موجود در دانشکده، نقش دانشگاه فنی و حرفه ای را در کارآفرینی مهم و انکار ناپذیر شمردند؛ همچنین ایشان بیان نمودند که تولید ثروت از علم در این مراکز عملی و امکانپذیر می باشد.

جناب اقای دکتر مزارعی ریاست محترم مرکز رشد پارک علم و فناوری خلیج فارس ضمن اعلام حمایت از طرح های نوآور دانشکده، پژوهشگران را به سمت تاسیس شرکت های نوآور و تجاری سازی محصولات تشویق نموده و ابراز امیدواری نمودند که بسیاری از محصولات و دست ساخته های دانشکده امکان تجاری سازی و ورود به بازار را دارا می باشند.

در ادامه نیز از اساتید و دانشجویان فعال حوزه پژوهش و کارآفرینی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

[کد خبر:AJ20783]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب