http://media.mehrnews.com/d/2017/05/04/3/2449557.jpgآینه جم مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همه عوامل برای میزبانی تیم پارس جنوبی جم بسیج می‌شود.

به گزارش آینه جم؛، مدیر کل ورزش و جوانان استان برای بررسی مسائل مربوط به میزبانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.  

احمد بهروزیان‌فرد گفت: در یک فضای همدلی پس از چند سال دوری از لیگ برتر فوتبال، انتظار جامعه ورزش استان به سر آمد و تیم پارس جنوبی جم با اقتدار کامل با دستیابی به این مهم ثابت کرد مردم فوتبال‌دوست این استان استحقاق داشتن نماینده‌ای در بالاترین سطح فوتبال کشور را دارند.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال همیشه حامی ورزش فوتبال استان بوشهر بوده که نمونه آن می‌توان به میزبانی تورنمنت بین‌المللی پرشین کاپ اشاره کرد و امیدواریم با همکاری فدارسیون مشکلات پیش روی تیم پارس جنوبی جم برای حضور موثر و پررنگ در لیگ برتر فوتبال کشور حل و فصل شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: تمام امکانات برای میزبانی مسابقات لیگ برتر در شهرستان جم مهیا است و چنانچه مشکلی مشاهده شود با هماهنگی و همکاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و فرماندار شهرستان جم برطرف خواهد شد.

مهدی تاج ضمن تبریک صعود تیم پارس جنوبی جم و تقدیر از همکاری و تعامل سازنده اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم این تیم صعود کرده به لیگ برتر همواره با حمایت مسئولان و مردم ورزش دوست استان بوشهر نماینده شایسته‌ای برای استان بوشهر باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: مردم بوشهر به ورزش و مخصوصا فوتبال تعصب خاصی دارند و ما در چند روز آینده با هماهنگی اداره کل ورزش استان یک تیم برای بررسی نواقصات ورزشگاه، به شهرستان جم اعزام خواهیم کرد و گزارشی از نواقصات به اداره کل ورزش و جوانان برای پیگیری رفع آن ارسال خواهد شد.

[کد خبر:AJ21467]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب