«آینه جم»؛: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: باند سه نفره ای که اقدام به سرقت طلاجات و اموال واحدهای آپارتمانی در شهر بوشهر می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «آینه جم»؛سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: ساعت 22 شب گذشته یک مورد سرقت از واحدی آپارتمانی در خیابان "آتش نشانی" به پلیس گزارش شد.

وی افزود: با حضور گشت انتظامی و بررسی صحنه مشخص شد سارقین پس از اطمینان از خالی بودن این واحدمسکونی از راه بالکن وارد و اقدام به سرقت مقادیری طلا و لوازم خانگی کرده اند.

به گفته سرهنگ عرب زاده با اجرای طرح انتظامی و اقدامات هماهنگ پلیسی دوساعت پس از این حادثه واحد گشت یگان امداد و کلانتری 11باغ زهرا در خیابان" ولیعصر "به یک خودرو پراید با سه سرنشین مشکوک و آنرا متوقف کردند.

وی بیان کرد: متهمین که افشین، فرشاد و میلاد نام داشتند ساکن یکی از استانهای غرب کشور هستند که بمنظور اعمال مجرمانه وارد شهربوشهر شده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه این افراد تاکنون به چندین فقره سرقت اموال و طلاجات منزل در شهر بوشهر اعتراف کرده اند خاطرنشان کرد: ساکنین مجتمع های مسکونی خصوصا در طبقات پایینی درب های منتهی به بالکن را با حفاط و نرده های مناسب پوشش دهند تا راه نفوذ سارقین مسدود شود.

سرهنگ عرب زاده تاکید کرد: شهروندان خصوصا ساکنین واحدهای آپارتمانی نسبت به رفت و آمد افراد غریبه به مجتمع مسکونی خود حساس بوده و موارد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش دهند.

[کد خبر:AJ21475]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب