آینه جم:رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان بوشهر گفت: برای حل مشکلات تامین آب‌ آشامیدنی شهرهای دارای بحران و تنش‌ آبی استان بوشهر، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش آینه جم: رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست بررسی اعتبارات استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان بوشهر افزایش قابل توجهی یافته است اظهار داشت:  بودجه استان بوشهر در حوزه طرح‌های عمرانی نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی مواجه است که نقش مهمی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام دارد.

وی با بیان اینکه بحران کم‌آبی یکی از مشکلات مهم استان بوشهر است خاطر نشان کرد: در این راستا طرح‌های مهمی در حوزه  خارج شدن از بحران‌ کم‌آبی در راستا تامین آب آشامیدنی تدوین شده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان بوشهر از اجرای طرح‌های اضطراری تامین آب آشامیدنی در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:برای حل مشکلات تامین آب‌ آشامیدنی شهرهای دارای بحران و تنش‌آبی استان بوشهر، 40 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

عوض‌پور با بیان اینکه این اعتبار ظرفیت تامین آب استان  بوشهر  افزایش  می‌دهد  افزود: با اجرای طرح‌های مهم و اضطراری ،  آبرسانی به مناطق شهری و روستایی و عشایری بهبود می‌دهد.

وی با بیان اینکه منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در دیگر استان‌ها قرار دارد گفت: بیش از 90 درصد منابع تامین آب آشامیدنی استان بوشهر در دیگر استان‌ها قرار دارد که در این راستا طرح‌های آب شیرین‌کن در استان بوشهر تدوین و اجرایی شده است.

[کد خبر:AJ21672]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب