«آینه جم» بر اساس رای کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال، تیم جدید لیگ برتری پارس‌جنوبی‌جم از دیدار اول خانگی خود با حضور تماشاگرانش محروم شد.

محرومیت هواداران تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم از تماشای دیدار اول خانگی

به گزارش «آینه جم» با رای کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم که در فصل گذشته قهرمان لیگ دسته اول فوتبال کشور شده و از فصل جدید لیگ برتر در این دسته بازی می‌کند دیدار اول خانگیش را بدون هوادار برگزار می‌کند.

 این تصمیم پس از دیدار این تیم با تیم فوتبال بادران تهران از سری دیدارهای دسته اول فوتبال کشور اخذ شد که بر اساس آن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در اولین دیدار خانگی بدون هواداران باید وارد میدان شود.

اگرچه این تصمیم چندان خوشایند جمی‌ها و تماشاگران پرشورش نیامده اما نگاهی به بازی تیم‌های معروف ایران از جمله استقلال با سپاهان، استقلال با نفت تهران، پرسپولیس با تراکتورسازی نشان داده که این تیم‌ها نیز بدون تماشاگر ناچار به برگزاری بازی‌هایشان شده و لابی‌ها نیز نتوانسته در برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگران نقشی ایفاء کند.

مسوولان تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم به دنبال ارائه مستنداتی به کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال هستند تا مسوولان این کمیته را متقاعد به لغو این تصمیم کنند

[کد خبر:AJ21924]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب