آینه جم: نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اسکله خورخان به آرزوی قدیمی مردم بردخون تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار آینه جم:  سکینه الماسی عصر جمعه در بازدید از پروژه اسکله خورخان و دیدار با پیمانکار و مشاور پروژه اظهار داشت: اسکله خورخان آرزوی قدیمی مردم شده و سال‌ها منتظر راه‌اندازی آن هستند.

 نماینده کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: معیشت مردم وابسته به دریا است و اگر اسکله راه‌اندازی شود تغییر ملموسی در زندگی مردم ایجاد می‌شود.

الماسی اضافه کرد: از طریق اعتبارات نفت پیگیر پروژه هستیم اما شیلات هم باید در این زمینه همراهی کند تا پروژه در زمان تعیین شده تکمیل شود.

پیمانکار پروژه نیز گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد ریال از شیلات طلب داریم و هیچ دریافتی نداشته‌ایم و اگر اعتبارات وصول شود کار در زمان مشخص آماده می شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از شیلات بابت پروژه‌ها طلب داریم، افزود: عملیات شمع‌کوبی اسکله خورخان از ۲۰ تیر آغاز می‌شود و این به دلیل این است که مجوز شروع پروژه طولانی شد و مدتی کار تعطیل بود واجازه فعالیت نداشتیم.

پیمانکار خواستار پرداخت اعتبارات شد و گفت: امیدواریم با پرداخت به موقع اعتبارات این آرزوی دیرینه مردم محقق شود.

در این بازدید تعدادی از صیادان خواستار بازسازی جاده دسترسی به خورخان شدند و از تلاش‌های نماینده جنوب استان و مسئولان در توجه به خواسته‌های صیادان تقدیر کردند.

[کد خبر:AJ22158]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب