«آینه جم»؛ : مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: یکهزار نفر از این استان در قالب هفت کاروان مرداد ماه امسال به حج تمتع اعزام می شوند.

به گزارش«آینه جم»؛عبدالرسول رنجبر روز سه شنبه درهمایش مدیران و زائران حج تمتع در استان بوشهر افزود: افزون براین 40 نفر نیز عوامل اجرایی کاروانهای اعزامی به حج تمتع در این استان را همراهی می کنند.
وی با بیان اینکه حاجیان بوشهری امسال مدینه قبل هستند اضافه کرد: از مجموع این کاروان ها 2 کاروان مربوط به زائران بوشهری، یک کاروان دشتستان، یک کاروان گناو‌ه و دیلم، یک کاروان دشتی و تنگستان، 2 کاروان نیز مربوط به شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم است.
وی اظهار کرد: مدت اقامت حاجیان در مدینه 6 روز و پنج شب و بقیه در مکه بسر می برند و ظرفیت اسکان و اتاق ها هر نفر چهار متر مربع بر اساس ظرفیت اعلام شده توسط کشور عربستان است.
رنجبر بیان کرد: مچ بند ویژه زائران حج تمتع ایرانی در شهر شیراز ساخته شده که اطلاعات شخصی حاجی در آن بکار ذخیره شده است.
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در استان فارس نیز در این همایش گفت: سفر جج یک اسلام شناسی عینی و تحول معنوی در وجود انسان است.
حجت الاسلام محمد شریفانی با بیان اینکه بهره مندی معنوی و خدمتگزاری به حاجیان بسیار ثواب و پاداش دارد افزود: عبرت، اخلاق، علم شناسی و توبه همراه با برنامه ریزی در این سفر باید مدنظر باشد.

[کد خبر:AJ22359]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب