«آینه جم»؛بال تیم فوتبال استقلال تهران می گوید تمام تلاشش را برای موفقیت در این تیم خواهد کرد و فعلا تمایلی ندارد که در مورد سقف آرزوهایش در فوتبال ایران چیزی بگوید.

به گزارش «آینه جم»؛؛ مهدی قایدی گفت با ابراز خوشحالی نسبت به حضورش در جمع آبی پوشان و اولین حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: احساس بسیار خوبی دارم که در استقلال بازی می کنم و برای این تیم پر طرفدار به میدان می روم، امیدوارم بتوانم در استقلال بهترین عملکرد را داشته باشم و هواداران را راضی نگه دارم.

http://sport.shafaqna.com/wp/wp-content/uploads/2017/09/57521688.jpg

وی که به “باشو” ملقب شده است در مورد سن تولدش نیز خاطرنشان کرد:  من متولد سال 1377 هستم ولی ای کاش متولد 1380 بودم و سنم از سن فعلی هم کمتر بود. اینکه یک بازیکن سن پایینی داشته باشد بسیار ایده آل است چرا که اگر فرصت برایش فراهم شود می تواند در سن کمتر این امکان را داشته باشد که بیشتر پیشرفت کند.

بال چپ و راست استقلال تهران در فصل جاری که از ایرانجوان بوشهر به جمع آبی پوشان اضافه شد در پاسخ به اینکه سقف آرزوهایش کجاست، عنوان کرد: فعلا نمی توانم چیزی بگویم ولی امیدوارم به آنچه که دوست دارم برسم و رویاهایم در استقلال برآورده شوند.

قاعدی در خصوص وضعیت استقلالی ها در فصل پیش رو و کسب نتایج ضعیف این تیم نیز بیان کرد: من به عنوان یک بازیکن موظف هستم تمام تلاش خود را به خرج دهم تا استقلال موفق باشد. ما در فصل جاری فرصت های بسیاری را بدست اوردیم و قطعا حق استقلال رتبه فعلی در جدول نیست.

[کد خبر:AJ22813]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب