«آینه جم» نشست هیات حل اختلاف استان بوشهر با موضوع بررسی اختلاف کمیته انطباق مصوبات فرمانداری و شورای شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش «آینه جم» در این نشست که ظهر جمعه در استانداری برگزار شد، این هیات نظر کمیته انطباق فرمانداری را پذیرفت که در آن مصوبه شورای شهر بوشهر را رد کرده بود.

این مصوبه با 5 رای موافق و 4 رای مخالف درخصوص ابطال مصوبه ای می باشد که پایان کار میگلی نژاد از شهرداری به دلیل بازنشستگی اعلام گردیده بود.

هیات حل اختلاف استان شامل دو نماینده مجلس (خدری و سعادت)، استاندار، مدیرکل دادگستری و نماینده شورای اسلامی استان است می باشد.

شورای پنجم بوشهر در آغاز کار خود در شهریورماه میگلی نژاد را در سمت شهردار ابقا کرد.

سپس در 20 آبان ماه به استناد قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان و اینکه میگلی نژاد مداراکی دال بر اینکه شامل موارد استثنا نمی شود، پایان کار وی با 6 رای موافق و 3 رای ممتنع مصوب شد.

پس از کش و قوس های بسیار معاون مالی اداری به عنوان سرپرست شهرداری تعیین شد و همزمان میگلی نژاد در دیوان عدالت اداری خواستار ابطال مصوبه شماره 19 شورا درباره پایان کارش شد که منجر به صدور رای موقت شعبه دوم دیوان گردید که در آن اعلام شده تا زمان صدور رای نهایی، مصوبه شماره 19 متوقف می باشد.

پس از آن، 5 عضو شورای شهر بوشهر طرحی درباره ابطال مصوبه شماره 19 را کلید زده و خواستار بازگشت میگلی نژاد شدند که کمیته انطباق فرمانداری آن را رد نموده بود، اما مجددا این 5 عضو شورا بر مصوبه شان اصرار و کار به هیات حل اختلاف استان کشیده شد./خلیج فارس

[کد خبر:AJ24123]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب